• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dan kada je otišao najveći - 26 godina od najtužnijeg 1. maja

Autor Milutin Vujičić

"Kišni čovjek" nije trebalo tako da završi...

 Ajrton-Sena-poginuo-1.-maj-1994.-godine-Imola Izvor: Guliver/Mike Hewitt/Getty Images

Cijeli svijet plakao je 1. maja 1994. godine.

Ajrton Sena, vjerovatno najbolji vozač u istoriji Formule 1, izgubio je život trci u Imoli sa samo 34 godine. Prošlo je već 26 godišnjica od kobnog izletanja u sedmom krugu u Tamburelu, pri brzini od 307 kilometara na čas, nakon čega je tijelo legendarnog Brazilca ostalo nepomično u olupini.

Možda će vas zanimati

Vozač u bolidu Vilijamsa, koji je trku počeo sa "pol pozicije", poginuo je pred očima javnosti, ostavivši sve bez riječi tog vikenda u Italiji...

Veliki Sena tek je trebalo da pokaže sve svoje kvalitete, a mnogi tvrde da bi postao najuspješniji u istoriji (ako to već nije), da se nije dogodio crni vikend na stazi "Enco i Dino Ferari" koji je promijenio dalji tok Formule 1.

FIA je te zime drastično izmijenila pravila i ukinula elektronsku kontrolu proklizavanja, uz još neka od tehničkih dostignuća tog vremena osmišljenih kako bi vozačima bilo olakšano upravljanje bolidima.

Crni dan u Imoli najavio je Senin zemljak, Rubens Barikelo, koji je na treningu doživio ozbiljno izletanje. Samo dan kasnije, u kvalifikacijama na kojima je Sena osvojio pol-poziciju, mladi austrijski takmičar Roland Racenberger tragično je izgubio život kada je takođe pri velikoj brzini udario u betonski zid kraj piste.

Nesreća u Imoli.
Izvor: YouTube/Sports.fr

Uprkos svemu, donijeta je odluka da trka u nedjelju startuje, a sedam krugova kasnije desila se još jedna tragedija - Ajrton Sena nije preživio izletanje sa staze.

"Kišni čovjek" osvojio je tri titule šampiona u Formuli 1, sve tri kao vozač Meklarena 1988, 1990. i 1991. godine, dok je u karijeri vozio i za Toleman Motorsport, Lotus, Hondu i Vilijams, s kojim je ugovor potpisao baš u sezoni kada je i poginuo.

Vozač iz Sao Paula ostvario je 41 pobjedu u karijeri i smatra se jednim od najvažnijih vozača u istoriji Formule 1, dok je vrlo dobro poznato i njegovo rivalstvo sa Alanom Prostom.

"Veoma sam privilegovan, uvijek sam živio dobar život. Ali sve što sam postigao sam učinio putem posvećenosti i ogromne želje da ispunim svoje ciljeve, velika želje za pobjedom, ne samo u vožnji, već i u životu. Ma ko da si u svom životu, bilo da si na vrhuncu ili na dnu, ako želiš da radiš to što voliš moraš da pokažeš veliku snagu i odlučnost i da radiš sve sa ljubavlju i dubokom vjerom u Boga. Tako, jednog dana ćeš postići svoje ciljeve i biti uspješan", govorio je "Kišni čovjek" u filmu "Sena" snimljenom četiri godine pred smrt.

Ajrton Sena
Izvor: Youtube/Emanuele Richiusa

Pratite Mondo.ba na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Preuzimanje teksta, vijesti, fotografija i video snimaka dozvoljeno uz vidljivo navođenje izvora i linka ka MONDO portalu.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC