• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook menja News Feed, evo šta je novo!

Autor mondo.rs

Društvena mreža "promešaće" način prikazivanja sadržaja na News Feedu kako bi korisnici dobijali uvek najnovija obaveštenja, statuse i objave.

 Facebook menja News Feed, evo šta je novo! Izvor: MONDO portal.

Facebook Home aplikacija.
Izvor: MONDO portal.

Facebook radi na promeni News Feeda, ali ovog puta promene neće biti dizajnerske. Radi se o promeni načina prikazivanja sadržaja koji će pomoći da korisnici vide samo aktuelne objave, a ne kao što se sada često dešava da se na News Feedu pojavljuju sadržaji stari nekoliko dana. U zvaničnoj blog objavi, Facebook inženjeri su objasnili o čemu je reči.

"Cilj nam je da svi korisnici u svakom trenutku vide vremenski precizno rangirane i poređane sadržaje, kako ne bi propustili važne novosti prijatelja i stranica koje prate", piše na blogu. Facebook će pogurati naviše objave koje su najaktuelnije, koje u datom momentu imaju najveću pažnju korisnika, sa najviše komentara i lajkova. Takve objave podizaće se na najviša mesta News Feeda, ali će se sklanjati kako zainteresovanost bude jenjavala.

Facebook uvodi i vremensko merenje aktuelnosti objave. To znači da će objave koje sakupljaju najviše lajkova u momentu objave biti postavljene na najviša mesta odmah nakon objave. Takvi postovi su, recimo, izveštaji s utakmica, koji su najaktuelniji tokom i nedugo posle završetka utakmice. Sa novim poboljšanjima News Feeda takva objava nametnuće se većem broju korisnika dok utakmica traje, a kada se ona završi više se neće pojavljivati na News Feedu.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS