• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Više od 200 hiljada lajkova za m:tel

Autor mondo.ba

Kompanija m:tel lider je u mnogim segmentima na tržištu BiH, a pokazalo se da je lider i u segmentu omiljenosti.

Činjenica je da na prostoru BiH ne postoji domaći brend koji ima više lajkova na Facebooku od kompanije m:tel. Izuzetak su pojedini globalni brendovi, javne ličnosti i stranice sa citatima.

Koliko je onih koji podržavaju rad kompanije govori podatak da, kada bi sve m:tel fanove vodili na piknik, bilo bi potrebno 3599 autobusa ili 391 avion Airbus A380. Sa više od 200 000 Facebook korisnika, koji su klikom na like odlučili postali fanovi, kompanija m:tel postala je BH brend br. 1 u segmentu društvenih mreža.

To znači da se mnogo radi na dvosmjernoj komunikaciji sa prijateljima, a što je posebno vidljivo u poređenju sa drugim telekom operatorima koji nisu ni blizu ovakvog uspjeha.

Statistika koja je dostupna na Facebooku kaže da kompanija m:tel najviše fanova ima iz Banjaluke, potom iz Sarajeva, a tu su odmah i Bijeljina, Tuzla, Doboj i Zenica. Zanimljiv je podatak da je malo gradova i opština u BiH iz kojih nema fanova.

Zvanična m:tel Facebook stranica je facebook.com/mtelbih. Lajkujte i vi najpopularniju stranicu na Facebooku u BiH, jer vas tamo svakodnevno očekuju korisne informacije i vijesti iz ponude i događaja koji se tiču kompanije m:tel, ali i zanimljive igrice, pokloni i brojna iznenađenja.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS