Žene na netu kupuju, muškarci igraju "pucačine"... Očekivano.
![Internet duel: Žene naspram muškaraca Internet duel: Žene naspram muškaraca](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Muškarci i žene podjednako aktivno koriste internet. Postoji, međutim, nekoliko razlika u načinu na koji oni provode vrijeme na internetu. Vrijedi obratiti pažnju i na internet aktivnosti njihove djece.
Tokom proteklih nekoliko godina, žene su počele da koriste internet koliko i muškarci. Danas, žene provode jednako vrijeme na internetu, kao i muškarci. Sve tri "grupe" korisnika koriste različite usluge u odnosu i jednako aktivno učestvuju u društvenim dešavanjima na netu.
Dva stara klišea o ženama opstala su i u onlajn svijetu: jedan od njih je da žene kupuju više, a drugi da aktivnije komuniciraju. U jednom poređenju o onlajn kupovini, žene su nadmašile muškarce: 88 odsto žena kupuje onlajn, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 odsto. Njihovi prioriteti su jasni: žene više kupuju odjeću onlajn (41 odsto žena naspram 17 odsto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video igrice.
Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, kao što su društvene mreže, u poređenju sa 74 odsto muškaraca. Čak i u igrama igranja uloga (13 odsto prema 5 odsto) i društvenim igrama (10 odsto prema 6 odsto), vode žene. Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto). Kada su u pitanju high-tech uređaji, muškarci ih posjeduju u većoj mjeri (87 odsto naspram 79 odsto, statistika mobilnih telefona).
Dječije onlajn navike takođe zavrijeđuju pažnju. Djevojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 odsto djevojčica starosti između 10 i 18 godina koje učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dvije trećine dječaka čini isto. Više djevojčica nego dječaka posjeduje mobilne telefone (92 odsto u poređenju sa 87 odsto).
(MONDO)