Od iznajmljivanja otvorenih štandova tokom trajanja Zimzograda grad Banjaluka zaradi 15.000 KM, izjavio je Ostoja Barašin, direktor Turističke organizacije grada Banjaluka.
Reagujuci na kritike odbornika Barašin je rekao da je Zimzograd napravljen po istom konceptu kao zagrebački Advent.
„Grad ubire prihod od iznajmljivanja otvorenih štandova, dok kućice iznajmljuje agencija koja je koorganizator Zimzograda,“ objasnio je Barašin za Mondo.
Odbornik NDP-a Vladimir Mirošljević pitao je kako se u Zimzogradu mogu prodavati hrana i piće, a da, kako kaže "nema osnovnih sanitarnih uslova, nema toaleta, a niko ne izdaje fiskalni račun", dok je Milan Milaković, potpredsjednik Skupštine postavio pitanje zašto TOBL ne može sam da organizuje taj događaj.
„Po ugovoru agencije plaćaju struju, program, a Turistička organizacija daje lokaciju. Tamo su svi dužni da hranu serviraju i prodaju po propisima. Inspekcijski nadzor postoji, a fiskalni računi su obavezni“, kaže Barašin.
On je rekao da je TOBL ulagao velike napore da turizam u gradu podigne na viši nivo, da imaju pripremljeno mnoštvo projekata, ali da su za to potrebna sredstva.
Četvrti po redu Zimzograd u Banjaluci, koji je smješten na Trgu Krajine, traje od 7. decembra 2016. do 5. januara 2017. godine. U Zimzogradu se u otvorenim štandovima i kućicama prodaju hrana, piće i razni drugi proizvodi, organizuju se koncerti, predstave i radionice za djecu, a postavljen je zabavni park, kao i klizalište se ove godine nalazi u Parku Petar Kočić.