Golfa ukradu za minut pasata za minut i po

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Crna hronika

Ukradu golfa za minut, pasata za minut i po!

Autori mondo.ba Agencije
Autori mondo.ba Agencije

"Golf IV ukrade se za 50 sekundi, golf V za oko dvije minute, pasat za 60 do 90 sekundi", otkriva osuđeni kradljivac automobila u BiH

"Golf IV ukrade se za 50 sekundi, golf V za oko dvije minute, pasat za 60 do 90 sekundi. Pod uslovom da imaju fabrički alarm", započinje svoju ispovest zeničanin Sanel Karahmet (38), jedan od zatvorenika u Kazneno - popravnom zatvoru (KPZZT) Zenica.

Karahmet je osuđen za organizovani kriminal, tačnije za krađu motornih putničkih vozila. Osuđen je na devet godina zatvora, piše Start magazin BiH.

"Osuđen sam za krađu 50 automobila u nekih godinu i po dana. Dobijali smo od hiljadu do dve i po hiljade evra po autu. Krali smo širom BiH, pretežno Volkswagenov program automobila. Krađom smo zarađivali i to nam se obilo o glavu", dodaje Karahmet. Neka vozila su, kako navodi, završavala na autootpadima, drugima su falsifikovani dokumenti i odvezeni su preko granice.

U lov su kradljivci automobila kretali u malim timovima, u vozilima koja nisu bila regularna, a onda putovali od grada do grada, od sela do sela, i tražili plijen. Krali su isključivo noću.

Bez alata nema ni "zanata"

"Imali smo poseban alat, dekodere manje od kutije cigareta. Bravu otvorimo fizički, uđemo u vozilo, izbijemo unutrašnju bravu u koju ide ključ, a onda damo kontakt šrafcigerom. U servis-džek uključimo dekoder koji poništi postojeće kodove i ubacimo kod koji omogućava startovanje automobila. Nakon toga damo kontakt šrafcigerom i gotovo" pojašnjava Karahmet, koji je po profesiji mehaničar.

Ne postoji apsolutna zaštita, sve se može neutralisati.

"Kod nekih dodatnih zaštitinih mehanizama sam znao podići haubu, raskopčam komande, ubacim u treću i vozim. Inače sam po profesiji mehaničar. Kojekakvi prekidači i prepreke koje se postavljaju vas mogu malo usporiti, ali u suštini ne postoji aprolutna zaštita. Sve se može neutralisati…", dodaje Karahmet.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE

loader