Kompanija Molson Coors BH i brend Jelen pivo donirali automobil Organizaciji amputiraca UDAS | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Kompanija Molson Coors BH i brend Jelen pivo donirali automobil Organizaciji amputiraca UDAS

Autor Dragana Božić
Autor Dragana Božić

Novim automobilom omogućena još veća pomoć i podrška na terenu osobama sa invaliditetom!

Izvor: omartursic.com

Kompanija Molson Coors BH i brend Jelen pivo nastavljaju sa aktivnom podrškom osobama sa invaliditetom u okviru kampanje „Heroji među nama“.

Predstavnici kompanije Molson Coors BH su donirali Organizaciji amputiraca UDAS novi automobil „Suzuki Vitara“, koji će predstavnicima ove organizacije omogućiti još bolji pristup, pomoć i podršku svim osobama sa invaliditetom, sa kojima su u svakodnevnoj komunikaciji i koje obilaze na terenu.

Ovo je još jedna u nizu aktivnosti, koja pokazuje posvećenost i predanost kompanije Molson Coors BH i brenda Jelen pivo u podršci i pomoći osobama sa invaliditetom, te nastavak projekta „Heroji među nama“, koji ima za cilj osnaživanje i unapređenje položaja osoba sa invaliditetom. Mnogobrojne aktivnosti tek slijede, a predstavnici Organizacije amputiraca UDAS nisu krili oduševljenje i zahvalnost zbog ove značajne donacije.

molson coors Izvor: omartursic.com

Goran Mišić, brend menadžer kompanije Molson Coors BH je izrazio veliko zadovoljstvo zbog prilike da se ovom konkretnom i značajnom donacijom, dodatno podrže i osnaže osobe sa invaliditetom:
„Kroz projekat "Heroji među nama" ćemo nastaviti da pružamo podršku osobama sa invaliditetom, te dajemo konkretan doprinos u unapređenju njihovog položaja u društvu. Želio bih da naglasim da ova donacija predstavlja samo dio aktivnosti na projektu koje su planirane u narednom periodu. Veliko je zadovoljstvo što je naša kompanija prepoznala potrebe organizacije UDAS, vjerujem da ćemo kroz ovu donaciju njihov rad na terenu učiniti još efikasnijim.

Pored toga, iskoristio bih priliku da pozovem ljude da posjete web stranicu "Heroji medju nama", da daju svoj doprinos u skladu sa mogućnostima, te da zajedničkim snagama stvaramo povoljniji društveni ambijent za osobe sa invaliditetom.“

Željko Volaš, predsjednik Organizacije amputiraca UDAS izrazio je veliku zahvalnost kompaniji Molson Coors BH i brendu Jelen pivo na donaciji, koja će značajno olakšati njihove svakodnevne aktivnosti rada na terenu u cilju pomoći osobama sa invalidietom.

“Ovaj automobil će poslužiti za kućne posjete i rad na terenu, u ruralnim područjima, te obilazak osoba sa invaliditetom i omogućiće nam lakšu distribuciju paketa podrške i pomoći u skladu sa njihovim potrebama. Koristićemo donirani automobil i za prevoz osoba sa invaliditetom do rehabilitacijskih centara, centara za protetisanje, zdravstvenih ustanova kao i fondova za zapošljavanje OSI“, istakao je Željko Volaš.

Mladen Mamić, menadžer za pravne poslove i odnose s javnošću kompanije Molson Coors BH istakao je prilikom dodjele automobila da nastavljaju da posvećuju veliku pažnju osobama sa invaliditetom, te da projekat „Heroji među nama“ nije kratkoročna aktivnost:

„U narednom periodu planiramo mnoštvo aktivnosti, koje će pružiti dodatnu podršku osobama sa invaliditetom i osnažiti ovu kategoriju našeg društva. Iskreno se nadam da će naš primjer motivisati veliki broj kompanija, koje će dati svoj doprinos zajednici kroz različite društveno odgovorne projekte i aktivnosti. Siguran sam da će ovaj projekat privući i druge privredne subjekte i organizacije da se priključe kao partneri na projektu“.

Heroji među nama
Izvor: Youtube/ Molson Coors BH

Predsjednik Organizacije amputiraca UDAS je takođe naglasio, da će automobil biti od ključnog značaja i tokom realizacije različitih aktivnosti organizacije UDAS, kao što su sportski i kulturni događaji, što podrazumijeva prevoz ekipe i sportskih rekvizita, prevoz umjetnika i slikarskog materijala, te učešća na edukativnim radionicama i događajima.

Kampanja „Heroji među nama“, koja je počela u decembru 2020. godine, privukla je veliku pažnju javnosti i medija, te dobila samo riječi pohvale. Inspirativne video priče su se dijelile na društvenim mrežama, a web platforma www.herojimedjunama.com iz dana u dan bilježi sve veći broj posjeta. Ovaj društveno odgovorni projekat je dobio i zlatnu nagradu na Advertising festivalu „No Limit“ u Sarajevu u februaru ove godine, u kategoriji „Društvena dobit“.

Partneri projekta „Heroji među nama“ naglašavaju da će i u narednom periodu raditi na brojnim aktivnostima s istim ciljem – podrška i osnaživanje osoba sa invaliditetom u našem društvu.

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE