• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Apel iz Eko Toplane: Korisnici da provjere i aktiviraju unutrašnje instalacije

Autor Dragana Božić

Eko toplane Banjaluka apeluju na sve pojedinačne korisnike i zajednice etažnih vlasnika da provjere i aktiviraju unutrašnje i zajedničke unutrašnje instalacije, s obzirom na to da od početka sezone grijanja dobijaju veliki broj žalbi korisnika.

 Ekotoplana apeluje da korisnici provjere instalacije Izvor: MONDO/ Vedran Ševčuk

"Uvidom u situaciju na terenu, kao i ranijih godina, ispostavlja se da su najčešće nedostaci izazvani upravo neblagovremenim reagovanjem korisnika i zajednica etažnih vlasnika, jer na određenim lokacijama nisu ovdrnuti ulazni ventili, koji su zatvoreni tokom ljetne pauze usljed održavanja instalacija ili renoviranja pojedinačnih stambenih jedinica. Potrebno je i da pojedinačni korisnici aktiviraju isporuku odvrtanjem ventila na kalorimetrima u razvodnim ormarićima, kao i da odzrače grijna tijela u svojim stanovima i poslovnim prostorima, dok su za centralne odzrake odgovorne zajednice etažnih vlasnika", rečeno je iz Eko toplane.

Podsjećaju da je za održavanje unutrašnjih i zajedničkih unutrašnjih instalacija u skladu sa Odlukom o opštim uslovima za proizvodnju, isporuku i korištenje toplotne energije obaveza i u nadležnosti pojedinačnih korisnika i zajednica etažnih vlasnika.

"Često se dešava da zaposleni u tehničkom sektoru Eko toplana nakon što izađu na teren na osnovu pojedinačnih žalbi korisnika utvrde da je problem neadekvatno održavanje i rukovanje toplotnim instalacijama unutar objekata. Početkom svake sezone, zbog dotrajalosti toplifikacione mreže, suočavamo se sa kvarovima koje ne možemo spriječiti niti tokom ljetnje sanacije, niti tokom funkcionalnih proba, jer do njih dolazi tek puštanjem svih kapaciteta u pogon, a izlascima na osnovu žalbi na pojedine lokacije zbog nesavjesnog održavanja instalacija, usporava se rješavanje većih problema na mreži, kao i period stabilizacije sistema daljinskog grijanja", ističu iz ovog preduzeća.

(Mondo)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE