• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IDDEEA poziva institucije: Omogućite građanima da koriste aplikaciju sa elektronskim potpisom

Autor Nikolina Damjanić

IDDEEA BiH pozvala je institucije i privatni sektor da omoguće korištenje aplikacije e-IDDEEA, zvaničnog rješenja za digitalnu identifikaciju, autentifikaciju i elektronsko potpisivanje dokumenata.

 Uvođenje digitalnih potpisa IDDEEA Izvor: @patong_ens via Twenty20

Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH /IDDEEA/ pozvala je institucije i organizacije na svim nivoima vlasti, kao i privatni sektor, da omoguće korisnicima korištenje mobilne aplikacije "e-IDDEEA" – zvaničnog rješenja za digitalnu identifikaciju, autentifikaciju i elektronsko potpisivanje dokumenata.

Aplikacija omogućava registrovanim korisnicima, državljanima BiH koji su prethodno aktivirali besplatni kvalifikovani elektronski potpis u jednom od registracionih tijela ovjeritelja IDDEEA u Banjaluci, Sarajevu, Bihaću, Bijeljini i Mostaru, trenutnu aktivaciju i korištenje brojnih digitalnih usluga.

Riječ je o besplatnoj mobilnoj i desktop aplikaciji koja građanima omogućava da potpisuju elektronske dokumente s pravnom snagom, pristupe svojim podacima iz službenih evidencija /lična karta, pasoš, vozačka dozvola/, prate status izrade dokumenata, provjeravaju kazne /saobraćajne, poreske.../, pregledaju podatke o vozilima i ostale funkcionalnosti koje se stalno proširuju.

Prednosti koje ova aplikacija nudi građanima su ušteda vremena i novca uz mogućnost potpisivanja dokumenata i korištenja elektronskih usluga od kuće ili bilo kojeg drugog mjesta bez dolaska na lokacije, jer je aplikacija dostupna 24 časa posredstvom mobilnog telefona i računara, saopšteno je iz IDDEEA-e.

Iz ove agencije su podsjetili da se od 1. juna prošle godine svim podnosiocima zahtjeva za ličnu kartu upisuje sertifikat za digitalno predstavljanje u toku procesa personalizacije dokumeta, čime se dodatno olakšava pristup elektronskim uslugama posredstvom čitača ličnih karata.

(Srna/MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE