• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tuzlaci lakše do informacija

Autor mondo.ba

U Tuzli predstavljena komunikacijska platforma “Centar 72”, koja omogućuje građanima da u svako doba postavljaju pitanja i prijave uočene probleme na području grada, a koje su u gradskoj nadležnosti.

Fondacija CPI, Centar za zastupanje građanskih interesa, koja je programirala i u partnerstvu sa Gradom Tuzla pokrenula platformu “Centar 72” ima ulogu administratora i moderatora komunikacije između građana i Grada, pomaže građanima da pitanje postave u adekvatnu kategoriju i garantira anonimnost korisnika platforme čiji podaci se ne objavljuju.

"Nakon što se pitanje postavi na platformu, gradske službe pružaće odgovore građanima u roku od 72 sata. U taj rok se ne računaju neradni dani i praznici. Prednosti ovakvog načina komuniciranja su brojne. Komunikacija između građana i Grada se ubrzava, potpuno je transparentna, a time se ubrzava i rješavanje prijavljenih problema. U slučaju višestrukih prijava istog problema, gradski službenici mogu jednostavno uputiti građane na već postavljen odgovor", saopšteno je iz Gradske uprave Tuzla.

Pitanja se mogu postavljati preko računara, a prilagođena je i za korištenje putem pametnih telefona. Pitanje/prijavu, može se po potrebi označiti na mapi grada i uz nju postaviti i fotografiju.

“Centar 72 je još jedan korak u nastojanju Grada Tuzle da unaprijedi saradnju sa građanima i ubrza rješavanje njihovih problema iz svoje nadležnosti.” izjavio je povodom pokretanja ovog servisa gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović.

Pokretanje komunikacijske platforme “Centar 72” omogućeno je, u sklopu projekta “Podrška inicijativi za otvorenu vlast” od strane Ambasade Ujedinjenog Kraljevstva u Bosni i Hercegovini.

Na jednom mjestu građani mogu postavljati pitanja službama Grada Tuzle. Ovaj servis je na usluzi građanima 24 sata dnevno na OVOJ ADRESI. Komunikacija između građana i gradskih službi odvija se javno.

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE