U Banjaluci je otvoren prvi coworking prostor, Smart Office, koji ima za cilj da svima ponudi prostor za rad, razmjenu ideja, kreativnosti, iskustava i pokretanje novih, ali i održavanje postojećih projekata.
Projekat je pokrenuo i osmislio tim mladih ljudi koji žele da prostor u kojem rade i djeluju unaprijede, ne samo za sebe već i za cijelu zajednicu.
"Krenuvši od nas, tima koji je radio na pokretanju ovog projekta, pa sve do ljudi iz naše okoline, shvatili smo da je cowroking prostor sada već neophodan Banjaluci, kao gradu koji se svaki dan raste i razvija", istakao je Vanja Babić, u ime tima Smart Office-a.
Ovaj prostor ima u ponudi pet različitih paketa, od "Smart day" koji podrazumijeva dnevni zakup fleksibilnog radnog mjesta uz korištenje prostora i opreme, preko "Smart Office" koji podrazumjeva mjesečni zakup, do "Virtual Office" paketa koji podrazumjeva i pomoć oko registracije i održavanja firme uz mjesečni zakup namjenskog radnog mjesta. Cijene se kreću od 20 KM po danu, do 400 KM za najveći paket "Virtual office".
Prostor je uređen po posljednjim zahtjevima moderne arhitekture, a sve to u saradnji s domaćim snagama, tačnije timom "Lu arhitects" koji su u prostor utkali godine iskustva, ali i kreativnosti po kojoj će ovaj prostor biti prepoznatljiv.
Nije samo prostor za rad ono što će Smart Office ponuditi, već i prostor za usavršavanje. Tim koji stoji iza ovog projekta će redovno dovoditi istaknuta imena iz svijeta biznisa, komunikacija i ličnog usavršavanja te omogućiti svima koji žele dodatna znanja da ih ovdje i dobiju kroz edukativne seminare i predavanja.
Prvo u nizu predviđenih predavanja je predavanje Petra Vasića na temu marketinga, društvenih medija i start up-a, koje će biti održano 23. septembra, a više informacija o ovom predavanju potražite na smartoffice.ba.