Izgradnja novog mosta u Banjaluci: Premošten Vrbas u Toplicama | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Izgradnja novog mosta u Banjaluci: Premošten Vrbas u Toplicama

Autor mondo.ba
Autor mondo.ba

Montirana je čelična konstrukcija budućeg mosta preko Vrbasa u Srpskim Toplicama.

Izvor: Gradska uprava Banjaluka/promo

Kako su potvrdili u Odjeljenju za saobraćaj i puteve, po izgradnji obalnih stubova na mostu, sada je završena i montaža čelične konstrukcije mosta u dužini od 63,40 metara. Ukupna težina mostovske konstrukcije je 180 tona.

"Preostaje da se povare poprečni nosači, a zatim slijedi montiranje oplate za izgradnju betonske ploče. Paralelno sa tim radovima, počinjemo i izgradnju pristupnih saobraćajnica", naveli su iz odjeljenja.

Za sada, radovi se odvijaju u okviru zadatih rokova, s tim da je, po ugovoru, rok za završetak projekta decembar ove godine, navode iz Gradske uprave.

"Novi most će značajno unaprijediti saobraćaj i na najjužnijoj tački grada predstavljaće još jednu vezu Istočnog i Zapadnog tranzita. Tu praktično počinje trasa koja ide Istočnim tranzitom sve do 'Lesnine' i 'Centruma' i svi koji dolaze iz kanjona Vrbasa ili iz pravca Manjače, moći će na brži način obići grad istočnom saobraćajnicom", objavljeno je na sajtu Gradske uprave Banjaluka.

Gradnja novog mosta u Toplicama, vrijednog oko 3.5 miliona KM, počela je u februaru ove godine.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 4

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zole

To će opozicija napraviti kad dobije izbore

Vetgo

A saobraćajnica od kružnog toka do "nule" sva u rupama sramota za grad

Zaista

@Vetgo Pa da. Sramota za grad, icemo traziti rupice po asfaltu a necemo vidjeti desetine novih puteva i kruznih tokova i mostova koji su ili novi ili prosireni i tako je grad izveden iz varoske nedodjije za vrijeme Tita u najmoderniji i najsredjeniji grad u BH, sa vise zaposlenih nego prije rata.

Vetgo

@Vetgo [email protected] to "rupice"vec krateri kad si zadnji put prošao tom dionicom od semafora na tranzitu do "nule"to nije ni za seoskog puta kolike su rupe bukvalno da ti otpadne točak i ovaj komentar nema nilakve veze sa politikom već stanjem saobraćajnice zato je glupo zašto objašnjavaš o broju zaposlenih prije i poslije već se provozaj kroz srpske toplice pa ako si pametan biće ti sve jasno

MONDO REPORTAŽE