Kako bi akcija "Njegujmo srpski jezik" dobila na još većem intenzitetu formiran je Odbor koji će odlučivati o upravljanju akcijom koja bi trebalo da se proširi i na Republiku Srpsku.
Gradski menadžer Beograda Goran Vesić je ocijenio da je to u posljednjih 25 godina možda i najbolja akcija u srpskoj kulturi, a poslije kampanje "Lepše sa kulturom" jedina koja je dala konkretne rezultate.
Vesić je istakao da je sa predsjednikom Republike Srpske Miloradom Dodikom razgovarao o proširivanju kampanje i na RS.
"Mislim da ova akcija sada može da postane trajna, da od nje možemo da napravimo akciju koja će se dešavati permanentno iz godine u godinu, da će ona dobijati neke nove vidove i da ovo može biti početak jedne zaista lijepe tradičije da se Skupština grada bavi srpskim jezikom", rekao je Vesić.
Zahvalivši svima koji su dali doprinos akciji, on je rekao da Skupština grada u nju "nije uložila nijedan jedini dinar", već sve je urađeno od donacija.
"Ovo je zaista primjer kako može da se uradi dobra akcija, a da to ne košta. To ne znači da Skupština ubuduće u akciju ne treba da uloži novac, ali ovo pokazuje da dobra ideja ne mora da bude skupa i da dobra ideja sama po sebi nađe svoje mjesto bez obzira na to koliko se novca uloži u nju", ocijenio je Vesić.
Akciju "Njegujmo srpski jezik", čiji je cilj njegovanje i zaštita srpskog jezika, pisma, opšte jezičke kulture i pismenosti, inicirao je Sekretarijat za kulturu Beogreada u saradnji sa Filološkim fakultetom i Bibliotekom grada Beograda.
U okviru te akcije sproveden je veći broj aktivnosti, a prva je bila kampanja kojoj su se priključile mnoge poznate ličnosti.
Cilj te kampanje je bio da se, uz učešće poznatih ličnosti i isticanje različitih jezičkih pouka, građani podstaknu da vode računa o tome kako pišu i govore, da se podigne nivo svijesti o značaju negovanja ispravnog pisanja i govora.
U okviru te kampanje izrađeni su edukativni posteri sa fotografijama poznatih ličnosti i odgovarajućom jezičkom poukom.