U "medijskoj sobi" Gradskog izbornog štaba SDS-a u Banjaluci danas je prezentovana stranačka internet kampanja.
Kandidat SDS-a za odbornika u Skupštini Banjaluke Ljubo Ninković rekao je da je internet kampanja drugi strateški cilj te stranke, uz terensku kampanju.
"Internet koristi sve više ljudi i zato je Gradski izborni štab formirao tim mladih ljudi koji kreira izgled poruke SDS-a na internetu. Bilježimo rast gledanosti kanala i apsolutnu dominaciju našeg tima na polju internet kampanje", naveo je Ninković.
On je na konferenciji za novinare u Banjaluci rekao da se rast gledanosti kanala SDS-a prati na dijagramima.
"Preko 250.000 ljudi je na različite načine i putem različitih internet alata vidjelo našu poruku. U ovom momentu naši video materijali imaju više od 120.000 pregleda", naveo je Ninković.
On je ocijenio da je SDS partija koja koristi moderne političke alate za kreiranje poruka, a internet će, kao jedno od sredstava komunikacije sa građanima, nastaviti da koriste i nakon izbora.
Na internet kampanji SDS-a rade mladi članovi i aktivisti stranke, pa u SDS-u očekuju da bi ova kampanja mogla da animira mlade, koji su do sada u malom procentu izlazili na izbore.