Ahmetovic RAK da reaguje i kazni ATV

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Politika

Ahmetović: RAK da reaguje i kazni ATV

Autor Fena
Autor Fena

Razlog - prenos emisije "Ćirilica - istina i mit o Srebrenici, 23. godine poslije" sa Happy TV.

  Poslanik u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine Sadik Ahmetović zatražio je od Regulatorne agencije za komunikacije BiH da sankcioniše Alternativnu televiziju iz Banjaluke i kablovske operatere koji u ponudi imaju program srpske Happy TV, te da im se dozvola za prikazivanje Happy TV ukine na teritoriji BiH.

Ovaj zahtjev uputio je nakon što je u emisiji Happy TV u ponedjeljak, 9. jula, emitovana emisija "Ćirilica - istina i mit o Srebrenici, 23. godine poslije", a koju je prenosila i banjalučka ATV u kojoj su gostovali osuđeni ratni zločinci.

Podsjetio je da su gosti emisije bili Vinko Pandurević, bivši komandant Zvorničke brigade Vojske Republike Srpske osuđen pred Međunarodnim sudom pravde u Hagu na 13. godina zatvora zbog zločina počinjenih  u Srebrenici 11. jula 1995. godine; Vojislav Šešelj predsjednik Srpske radikalne stranke, osuđen na deset godina zatvora za progon, deportaciju i podsticanje deportacije Hrvata iz Vojvodine te Tomo Kovač bivši ministar policije RS i general policije RS, zapovjednik svih policijskih snaga, koji je nedostupan pravosuđu BiH, a tereti se za naređenje ubistava Bošnjaka iz zaštićene zone Srebrenica i Žepa, za genocid na području opštine Srebrenica.

Nepotrebnim je ocijenio naglašavati da prema važećem novinarskom kodeksu, nije bila prisutna "druga strana", odnosno niko ko bi mogao svjedočiti o zločinima i genocidu u Srebrenici i Podrinju 1995. godine, već su tri gosta sistematski negirala presudu Međunarodnog suda pravde u Hagu prema kojom je u Srebrenici i Podrinju počinjen genocid.

“Umanjivali su broj žrtava, degradirali i omalovažavali porodice preživjelih, izvodili konstatacije da je broj ubijenih koji je utvrdila Komisija za istraživanje zločina u Srebrenici (koju je formirala Vlada Republike Srpske) i utvrdila poimenice da je broj ubijenih veći od 8.372 Bošnjaka, te tvrdili da su, među ostalim ubili samo vojnike i bošnjačke ratne zločince”, podvukao je Ahmetović.

Posebno je podvukao da na sve to nije reagovao urednik i voditelj emisije Milomir Marić koji je konstatovao "da Bošnjaci prevlače s jedne strane mrtve muslimane da bi ih sahranili u Srebrenici".

S obzirom na to, pozvao je na Pregled povreda i odgovarajućih kazni koje izriče RAK za govor mržnje i pravičnost i nepristranost, koji su, tvrdi Ahmetović, i više nego jasno prekršeni u ovoj emisiji.

Uz napomenu da je emisijama Happy TV često u jutarnjem programu Milomira Marića "Dobro jutro, Srbijo" pojavljuju ovi isti ili slični sagovornici koji negiraju genocid, predložio je da se prekršiocima Kodeksa ne dodijele samo novčane kazne već mjera zabrane prikazivanja ove emisije na ATV kao i ukidanje Happy TV iz mreže kablovskih operatera.

Podnesak RAK-u je uputio u skladu sa Zakonom o Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH, Zakonom o komunikacijama BiH te odredbama Pravilnika o postupku rješavanja kršenja uslova dozvola i propisa regulatorne Agencije za komunikacije i odredbi povreda Zakona o RAK-u kojima su definirana kršenja osnovnih novinarskih normi i sankcije za prekršioce.

Komentari 2

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

kk

Ma ispada da je RAK njihova privatna policija.Pa da kaznjavaju kako oni zatraze.

hh

Pa sta njemu smeta a srbima nesmeta kada oni kazu da su"srbi genocidan narod i agresori".

Još iz INFO

MONDO REPORTAŽE

loader