Roditelji prvačića iz jedne zagrebačke škole poslali su na više adresa dopis u kojem traže da se njihovu djecu zaštiti od problematičnog ponašanja jednog u učenika, a da su u slučaju da se problem ne riješi, spremni i na bojkot.
U dopisu navode da je učenik, nakon što je prethodno dva puta dobio odgađanje upisa, ove godine krenuo u razred s njihovom djecom. Od samog početka nastave udara druge učenike i učitelja, vrijeđa ih i psuje, a često se baca na pod i vrišti. Navode i druge incidente koji su se dogodili, poput pljuvanja, bacanja tanjira s hranom i vrištanja dok ga roditelji dovode u školu.
Učenici, navode roditelji, imaju simptome traume kao što su manjak koncentracije, otpor prema odlasku u školu, bolovi u stomaku prije škole, plakanje, noćne more, strahovi i anksioznost.
U drugoj školi u koju se pokušao upisati stručna služba škole preporučila je drugi oblik primjerenog školovanja, odnosno da učenik ne ide na nastavu u razredu s drugom djecom. Isto rješenje predložili su i iz Grada Zagreba.
Međutim, roditelji učenika su se žalili, nakon čega je Ministarstvo obrazovanja poništilo odluku gradske komisije i učenika vratilo u razred.
Ovo je treći ovakav slučaj, nakon bojkota zbog problematičnih učenika u zagrebačkoj i pulskoj školi, a iz ministarstva obrazovanja poručuju da je u sistemu više od 32.000 djece s teškoćama u razvoju, te da se zbog tri slučaja ne može reći da nešto ne funkcioniše u sistemu.
SRNA