Srbi ostali bez uplacenog hotela u Egiptu

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Region

Srbi ostali bez uplaćenog hotela u Egiptu!

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Turisti koji su otputovali u Hurgadu sa "Barcino tursom" doživeli su veliku neprijatnost. Na aerodromu im je rečeno da je u rezervisanom smeštaju izbio požar, a kasnije su saznali da su sve sobe bile pune, pišu "Novosti".

Izvor: Guliver/Getty images, george tsartsianidis

Iako je izgledalo da su se turističke agencije opametile i da ovoga leta neće biti prošlogodišnjih scenarija sa prevarama, putnici koji su u ponedeljak uveče odleteli sa beogradskom agencijom "Barcino" u egipatsko letovalište Hurgadu, prema svedočenju turista, doživeli su veliku neprijatnost. Umesto u hotel koji su uplatili, kako navode putnici, upućeni su u drugi, uz pojašnjenje da se baš u trenutku kada su bili na aerodromu "dogodio požar u njihovom prvobitnom hotelu".

Kako za "Novosti" kažu putnici u Hurgadi, regularno su uplatili smeštaj sa četiri zvezdice "Long bič" (bivši "Hilton"), a kada su pristigli na aerodrom, rečeno im je da će ipak morati da odsednu u drugom hotelu. U prvi mah, kako objašnjavaju, pristali su na ovu opciju, jer su verovali u ono što im agent govori.

"Sačekao nas je vodič druge agencije, koji je glavni agent na tom putovanju, jer su nam iz naše rekli da pratimo njih", kažu putnici. "Ušli smo u autobus i on nam je saopštio da je u našem hotelu nestalo struje i da je izbio požar i da će nas smestiti u hotel 'Svinks'. Pitali smo ga kada je izbio požar, rekao nam je u podne, a da smo mi već tad doputovali, pa nisu mogli ranije da nas obaveste".

Ipak, grupa putnika nije bila lenja, pa je po smeštaju u hotel pozvala taksi kako bi otišla u hotel koji su rezervisali i proverili navode agenta.

"Iste večeri smo pričali sa portirom 'Long biča', koji nam je rekao da požara nije bilo, ali da dođemo sutradan", objasnili su turisti.

"Potom smo menadžeru hotela dali pasoše i vaučere i on nam je saopštio da naše rezervacije ne postoje i da su sve sobe pune. Imali smo sastanak sa vodičem i rekao je da pokušavaju da nam pronađu mesta u drugom, boljem hotelu".

Iako je hotel u kom su smešteni iste kategorije, tvrde putnici, turistička agencija "Barcino turs" ga nema u ponudi, u šta se može uveriti pretragom ponude na njihovom sajtu.

"Nezadovoljni smo hotelom, jer iako je iste kategorije, nije to što smo uplatili", žale se putnici. "Kada je reč o spoljašnjim sadržajima, nema sve što i hotel 'Long bič' i što je najbitnija stavka, plaža je užasna. Ima jedan deo gde je plićak i blato, a na drugom delu se u vodu ulazi preko stepenica koje su u lošem stanju. U vodi ne može da se gazi bez patika od kamenja".

Christian Tur: Sobe su bile potvrđene

Iz turističke agencije Christian Tur, koja je zapravo glavni agent putovanja povodom novonastale situacije ističu da su od lokalnih partnera neposredno pred put obavešteni da su u hotelu "Long Bič" u Hurgadi nastali tehnički problemi koji su doveli do nemogućnosti adekvatnog smeštaja u velikom broju već potvrđenih soba. 

"Sa hotelom SPHINX imamo veoma dobra iskustva, koji se od početka našeg poslovanja nalazi u našoj ponudi", kažu iz agencije. "Prvobitno je predložen smeštaj u drugom hotelu, na šta naš lokalni partner nije pristao imajući u vidu loša iskustva sa predmetnim hotelom tokom tekuće turističke sezone". 

Kako kažu u Christian Tur-u, oni pripremaju dokumentaciju iz koje se vidi da su sobe za sve putnike koji je trebalo da budu smešteni u hotelu "Long Bič" bile potvrđene od strane hotela.

"Nama kao organizatoru putovanja iskreno je žao zbog nastale situacije, ali reč je o slučaju na koji mi nikako ne možemo uticati. Na nama je da putnicima obezbedimo usluge adekvatne ugovorenim, što ćemo sigurno i učiniti", kažu iz agencije. 

O promeni agenta saznali po dolasku

Kako objašnjavaju putnici iz Hurgade, tek dva sata pre poletanja saznali su da će im glavni agent biti agencija "Kristijan tur".

"Niko nas nije o tome ranije obavestio. Taj vaučer gde stoji da je smeštaj rezervisao i platio 'Kristijan tur', dodeljen nam je na aerodromu. Shvatili smo to tek pri dolasku u Hurgadu. Nismo nigde videli tablu sa imenom naše agencije, nego nas je čovek koji je držao tablu sa natpisom 'Kristijan tur' pitao u koji hotel idemo i kada smo mu rekli, saopštio nam je da idemo sa njim", objasnili su nam turisti.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE

loader