"Kao drvo koje svoj izgled mijenja kroz godišnja doba, jednostavno, ali ipak jedinstveno", ideja je vodilja mlade dizajnerke Tihane Todić, vlasnice brenda „Treehana".
Njene kreacije brzo su pronašle put do srca i ormara brojnih žena, i to nije ništa čudno, s obzirom da je svoju ljubav prema kreiranju ispoljila još kao dijete, krojeći odjeću za barbike, ali i zahtijevajući od majke da prekraja njenu odjeću onako kako ona to želi.
„Kasnije sam učila sama da šijem na mašini, tako da kada sam došla na fakultet, imala sam osnovna znanja iz prakse koja su mi pomogla da kvalitetnije iskoristim sve ono što naučim tokom studija“, kaže za MONDO Tihana Todić.
Njena ideja bila je da to što dizajnira i šije ponudi i drugima, jer se svima u okolini svidjelo to što stvara i nosi, a i dodatak na džeparac studentima je uvijek dobrodošao.
„Međutim, moja ljubav prema modnom dizajnu i krojenju se nije zaustavila samo na hobiju. Ljudi su zavoljeli to što radim i svakodnevno se priča o brendu 'Treehana' širila sve više“, kaže Todićeva.
Tihana kaže da ime brenda 'Treehana' nije slučajno odabrano.
„Tree“, što na engleskom jeziku znači „drvo“, nije bez razloga sastavni dio naziva brenda i samog logotipa. Upravo taj tihi, jednostavni, pa čak i pomalo za samu prirodu elegantni proces transformacije drveta kroz godišnja doba želim da prikažem i u svojoj odjeći – dizajnom i funkcionalnošću istovremeno“, rekla je ova mlada dizajnerka i dodala da 'Treehana', pored ovog jednim dijelom predstavlja i izvedenicu njenog imena.
Oko dizajna se brine sama. Sama osmišlja krojeve i bira materijale koji bi se najbolje uklopili uz zamišljeni model. Tihanina zamisao je da dizajn i sam brend šalju poruku jednostavnog i jedinstvenog, tako da se i u naizgled jednostavnim modelima odjeće možete prije svega osjećati udobno, a zatim i elegantno i privlačno.
„Cilj mi je takođe i taj da moja odjeća može biti nošena i nekoliko sezona, a da pri tome ostane moderna i u duhu vremena. Nipošto ne želim da moja odjeća bude dio trenda za jednu sezonu i nakon toga završi u ormaru“, ističe Tihana.
Brend 'Treehana' namijenjen je svim ženama koje se pronalaze u stilu koji brend zastupa, a to je jednostavnost i jedinstvenost.
„Osoba koja u svom stilu odijevanja zastupa navedene stavke i pored toga voli pažnju posvećenu detaljima kada je odjeća u pitanju, vjerujem da će to prepoznati u brendu Treehana“, kaže naša sagovornica i ističe da biti dizajner Srpskoj nije teško ukoliko to zaista volite.
„ Posvećenost i predan rad uglavnom daju rezultate, a sa rezultatima dolazi motivacija za dalje. Činjenica je da u našoj zemlji modna scena nije razvijena kao u nekim drugim krajevima planete, ali me to ne sprečava da nastavim raditi ono što sam oduvijek željela“, rekla nam je Todićeva.
Iz njene kolekcije za proljeće/ljeto 2018. izdvojile su s lepršave duge haljine, iako Tihana lično, najviše voli kardigane koje, kako ističe, voli da kombinuje i nosi uz skoro sve.
„Najviše pažnje su privukle duge haljine, kao i suknja i šorts sa motivom urbane zone. Ljeto je i stoga razumijem zašto najviše pažnje zaslužuju baš navedeni modeli odjeće“, kaže Todićeva.
Materijali koje Tihana koristi za svoje kreacije većinom su prirodnog porijekla, kao što su pamuk, lan, viskoza za toplije dane i vuna za hladnije. Nađe se tu i poliester kada je na odjeći neophodan zbog postizanja određenog estetskog nivoa.
Potvrdila nam je i da stil ne zavisi od količine odjeće u ormaru, njene cijene ili imena dizajnera ili brenda koji se krije iza nje ili čak dolazi u prvi plan.
„Stil se gradi vremenom i prije svega karakterom. Uvijek iz ponuđenih stvari koje su u trendu možemo da odaberemo one koje su svojstvene nama, iz nekog konkretnog razloga. Ako se odlučimo za baš takve stvari, onda gradimo svoj vlasiti stil“, kaže Tihana i dodaje da u Banjaluci po njenom mišljenju ima veoma ukusno odjevenih žena, ali i onih koje to nisu – baš kao i u svakom gradu.
"Za Banjalučanke mogu reći da daju mnogo novaca na skupocijenu i brendiranu odjeću sa zapada.Takav utisak stičem dok se krećem gradom. Mislim da je na zapadu, odakle ti brendovi većinom i potiču, taj procenat znatno manji", kaže Tihana Todić.
„Ne bih stil nužno dovodila u vezu sa nekom specifičnom regijom. Kao što sam već spomenula, stil se gradi vremenom. On može, a i ne mora da se sviđa svima. Nisam zagovornik nošenja odjeće koja je većim dijelom marketing nego sama odjeća. Upravo to je često bez stila – ali i veoma skupo“, kaže mlada dizajnerka.
Šta je to što bi svaka žena trebala imati u ormaru?
„Na to pitanje je veoma teško odgovoriti, s obzirom da su ukusi veoma različiti. Preporučila bih da od svake vrste odjeće bude zastupljen barem po jedan odjevni predmet crne boje, a to su kaput, hlače, majica, bluza, suknja i recimo haljina“, kaže Tihana ističući da sa djelimično crnom odjećom uglavnom ne možete pogriješiti.
„Imamo par koncept-radnji sa kojima sarađujemo, tako da će kupci u nekim gradovima moći kupiti i kod njih naše proizvode. Vremenom će se pokazati da li će se ukazati potreba da se u Banjoj Luci otvori butik pod nazivom 'Treehana'“, rekla je za kraj našeg razgovora Tihana.
Treehanina odjeća je za sada dostupna samo online, a možete je pronaći na zvaničnoj stranici ovog brenda, na društvenoj mreži Facebook ili na Instagramu.