Poznati brend je morao da povuče najnoviji reklamni video.
Kompanija "Dior" je objavila reklamu za parfem "Sauvage" u kojoj se već tradionalno pojavljuje Džoni Dep, ali naišli su na neočekivani bes gledaoca.
Oni su optuženi za nepoštovanje i neprihvatljivo prikazivanje kulture američkih domorodaca - Indijanaca, pošto se kroz video provlači ples Indijanca u njihovoj nošnji, a prikazuje se i jedna Indijanka.
Razlog zbog kojeg je ovo mnogima zasmetalo je to što smatraju da je "Dior" potpuno neosetljivo uporedio Indijance sa divljacima, zbog naziva parfema "Sauvage" i potom prikazivanja njihove kulture u reklami gde se parfem promovisao.
Iz "Diora" su istakli da su tokom kreativnog procesa stvaranja ovog videa odmah kontaktirali konsultante iz više indijanskih plemena koji se već godina bave borbom protiv kulturološke diskriminacije i da su oni radili sa njima na projektu, tako da im nikako nije bila namera da ikoga uvrede - štaviše.
Međutim, ipak su sklonili video s zvaničnih društvenih mreža i kanala.