• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Banjaluka: Održan Sajam za djecu i porodicu

Autori mondo.ba Autori SRNA

Protekli vikend obilježio je Sajam za djecu i porodicu koji je okupio veliki broj roditelja sa djecom u sportskoj dvorani "Borik". Generalni sponzor sajma bila je kompanija m:tel.

Dvodnevni Sajam za djecu i porodicu okupio je više od 50 izlagača, a u festivalskom programu bilo je više od 700 učesnika iz Banjaluke i okoline koji su se predstavili raznim predstavama, koncertima, takmičenjima i radionicama.

‘’Uz sajam za djecu  porodicu, kao generalni pokrovitelj, smo od samog početka njegovog održavanja, odnosno već drugu godinu. Kompanija m:tel je već prepoznatljiva kao kompanija koja društveno odgovorno posluje i koja pruža podršku manifestacijama koje promovišu prave vrijednosti, a Sajam za djecu i porodicu je bez sumnje jedna od njih’’, rekao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije m:tel.

Portparol kompanije "M:tel" Milica Stojaković rekla je da ova kompanija podržava i trudi se da bude dio svih društveno-odgovornih događaja, te su i ove godine odlučili biti generalni sponzor Sajma.

Ministar porodice, omladine i sporta Republike Srpske Jasmina Davidović na otvaranju je rekla da je ova manifestacija nastavak proslave Međunarodnog dana porodice - 15. maja i da je cilj da ona postane tradicionalna.

"Cilj Ministarstva je da promoviše prave životne vrijednosti, a to su porodica i briga za djecu, zbog čega ćemo i dalje biti podrška organizatorima", rekla je Davidovićeva.

Festivalski program obuhvatao je sportski poligon, kreativni kutak i pozornicu na kojoj su održane predstave i takmičenja mališana.

"Smatramo da je gradu Banjaluci potrebna ovakva sajamska manifestacija koja promoviše pozitivne vrijednosti, zbog čega bi trebalo da postane tradicionalna", dodala je menadžer Sajma Nikolina Aničić.

Festivalski program bio je podijeljen na tri dijela - pozornicu, sportski poligon i kreativni kutak, tako da je svako mogao da izabere nešto za sebe, od predstava, koncerata, radionica, sportskih aktivnosti i svega ostalog što čini život djece i omladine“, rekla je Aničićeva.

Generalni sponzor sajma je kompanija "M:tel", a partner kompanija "Kriosejv".


Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE