Protekli vikend obilježio je Sajam za djecu i porodicu koji je okupio veliki broj roditelja sa djecom u sportskoj dvorani "Borik". Generalni sponzor sajma bila je kompanija m:tel.
‘’Uz sajam za djecu porodicu, kao generalni pokrovitelj, smo od samog početka njegovog održavanja, odnosno već drugu godinu. Kompanija m:tel je već prepoznatljiva kao kompanija koja društveno odgovorno posluje i koja pruža podršku manifestacijama koje promovišu prave vrijednosti, a Sajam za djecu i porodicu je bez sumnje jedna od njih’’, rekao je Đorđe Mišić, izvršni direktor za marketing i prodaju kompanije m:tel. Portparol kompanije "M:tel" Milica Stojaković rekla je da ova kompanija podržava i trudi se da bude dio svih društveno-odgovornih događaja, te su i ove godine odlučili biti generalni sponzor Sajma. Ministar porodice, omladine i sporta Republike Srpske Jasmina Davidović na otvaranju je rekla da je ova manifestacija nastavak proslave Međunarodnog dana porodice - 15. maja i da je cilj da ona postane tradicionalna. Festivalski program bio je podijeljen na tri dijela - pozornicu, sportski poligon i kreativni kutak, tako da je svako mogao da izabere nešto za sebe, od predstava, koncerata, radionica, sportskih aktivnosti i svega ostalog što čini život djece i omladine“, rekla je Aničićeva. Generalni sponzor sajma je kompanija "M:tel", a partner kompanija "Kriosejv".
"Cilj Ministarstva je da promoviše prave životne vrijednosti, a to su porodica i briga za djecu, zbog čega ćemo i dalje biti podrška organizatorima", rekla je Davidovićeva.
Festivalski program obuhvatao je sportski poligon, kreativni kutak i pozornicu na kojoj su održane predstave i takmičenja mališana.
"Smatramo da je gradu Banjaluci potrebna ovakva sajamska manifestacija koja promoviše pozitivne vrijednosti, zbog čega bi trebalo da postane tradicionalna", dodala je menadžer Sajma Nikolina Aničić.