Zeleni most bi se već naredne godine, ako budu obezbijeđena budžetska sredstva, mogao graditi u punom profilu sa dvije saobraćajne trake, rekao je Slaviša Sandić, v.d. načelnika Odjeljenja za saobraćaj i puteve.
Pojasnio je da bi na taj način imalo smisla povezivanje istočnog i zapadnog tranzita, čime bi se riješila značajna saobraćajna opterećenja.
Preporuka Instituta za urbanizam, građevinarstvo i ekologiju RS da se motorni saobraćaj na mostu zabrani.
On je rekao da je preporuka Instituta za urbanizam, građevinarstvo i ekologiju RS (IUGERS) bila da se motorni saobraćaj na mostu potpuno zabrani, pišu "Nezavisne novine".
"Naša procjena je da bi to izazvalo saobraćajne gužve i radimo sada na pronalaženju rješenja da se izvrše hitne intervencije po preporukama Instituta, kako bi most što prije bio u onom kapacitetu i funkciji kao ranije", rekao je Sandić.
Dodao je da su na mostu prilikom otkrivanja konstrukcije utvrđena značajnija oštećenja nego što su pretpostavljali i da ih nova situacija stavlja u obavezu da Zeleni most uzmu u prioritet.
Modernizacijom Bulevara Živojina Mišića, u ponedjeljak su započeli i radovi na gradskim saobraćajnicama u sklopu kojih je predviđeno uklanjanje starih, oštećenih slojeva asfalta, polaganje novog asfalta, denivelisanje šahtova, eventualna zamjena ivičnjaka.
Sandić je rekao da se završetak radova na toj dionici očekuje krajem sedmice, nakon koje će se preći u izvođenje radova u ulicama Đede Kecmanovića, Braće Podgornika i ostalih. Apelovao je na vozače da budu strpljivi, jer ovakvi radovi uzrokuju saobraćajne gužve. Radovi investicionog održavanja izvode se na osnovu ugovora koje grad ima sa "Kozara putevima" u vrijednosti od 526.000 KM.