• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Jelen Business Case Challenge nagrađuje kreativnost i kvalitetne ideje!

Autor mondo.ba

Prestižno studentsko takmičenje sa desetogodišnjom tradicijom nas čeka i ove godine

 jelen - business case - takmičenje Izvor: Molson Coors/Promo

Centar za razvoj karijere i Molson Coors BH, već desetu godinu zaredom organizuje prestižno studentsko takmičenje u rješavanju poslovnih studija slučaja - Jelen Business Case Challenge.

Ovo takmičenje okuplja studente s različitih fakulteta širom zemlje, koji, radeći u timovima pod mentorstvom profesora, nude inovativna i kreativna rješenja za poslovne izazove postavljene od strane kompanije Molson Coors BH.

Kroz ovo takmičenje, studenti ne samo da stiču korisna praktična iskustva, već se takođe takmiče za vrijedne nagrade u rasponu od 300 do 1.200 KM. Osim toga, nerijetko im se pruži prilika za praksu i posao u kompaniji Molson Coors BH, vodećoj pivarskoj korporaciji u zemlji i svijetu.

Razgovarali smo s idejnim tvorcem i koordinatorom takmičenja, profesorom Ljubišom Mićićem s Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci, koji je podijelio svoje utiske: „Ovo je deseta godina za redom kako organizujemo ovo zanimljivo studentsko takmičenje. Svake godine se prijatno iznenadim količinom inovativnosti i kreativnosti studenata iz naše zemlje, ali i iz regiona. Svjedočili smo prezentacijama kojih se ne bi postidili ni iskusni profesionalci, a nekoliko ideja sa samog takmičenja smo i realizovali kroz društveno odgovorne projekte“, rekao je profesor Mićić.

Dosadašnja takmičenja su bila centar inovativnih rješenja uz korištenje virtualne stvarnosti i holograma, web aplikacija kreiranih za potrebe takmičenja, inovativnih načina promocije, ali i savremenih dizajnerskih prijedloga, kao i društveno odgovornih kampanja.

Goran Mišić, brand manager u kompaniji Molson Coors BH je ponosan na deset godina postojanja Jelen Business Case Challenge takmičenja, koji je dao dodatni vjetar u leđa studentima, koji su radili na ozbiljnim projektima i zadacima, čiji je finalni proizvod bio prepoznat i nagrađen.

„Ovo takmičenje, osim što pruža studentima mogućnost da osvoje vrijedne novčane nagrade, predstavlja prozor u svijet stvarnih poslovnih izazova, pripremajući ih za tržište rada. Nastavićemo svoju posvećenost podršci obrazovanju i razvoju mladih ljudi na ovim prostorima te vjerujemo da će Jelen Business Case Challenge ostati bitan događaj u izgradnji talenata i budućih lidera“, istakao je Mišić.

Ukoliko ste student i zainteresovani za učešće u ovom takmičenju, sve informacije možete pronaći na LINKU. Rok za slanje prijava timova je 8. decembar, a za dostavu rješenja 12. decembar 2023. godine.
Pored samog takmičenja, učesnici će i ove godine moći da, potpuno besplatno uzmu učešće u okviru Molson Coors Business Academy. Učesnici će imati priliku da odslušaju predavanja putem platforme Zoom i da se naoružaju znanjem i iskustvom iz prve ruke, dijeljenim od strane eksperata iz različitih oblasti, i to potpuno besplatno. Više o ovoj akademiji i prijavama pronađite na linku.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE