• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Istovremeno će početi raditi 10 do 15 objekata: Kada će Lidl otvoriti svoje markete u BiH?

Autor Dušan Volaš

Lidl se uveliko priprema za ulazak na tržište Bosne i Hercegovine. Prema medijskim informacijama, prve prodavnice bi mogle biti otvorene krajem naredne godine.

 Kada će Lidl otvoriti svoje markete u BiH? Izvor: Promo/Lidl

Izgradnja centralnog distributivnog centra u Lepenici kod Sarajeva, vrijednog oko sto miliona evra, bliži se kraju.

Ovaj ključni objekat, koji će biti glavna žila kucavica Lidlove distributivne mreže u cijeloj BiH, trebao bi biti završen krajem ove godine.

S druge strane, njemačka kompanija je već završila izgradnju nekoliko prodajnih objekata, među kojima su dva u Sarajevu te po jedan u Mostaru, Gračanici i Bijeljini, dok je još veći broj marketa u izgradnji.

Lidl gradi objekte u Istočnom Sarajevu, Livnu, Bihaću, Gradišci i Modriči, kupio je zemljište Zvorniku, Zenici, Trebinju… Dogovorena je i prva parcela u Banjaluci, dok se za ostale još pregovara. Novi objekti u narednom periodu trebali bi se graditi i u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim gradovima.

Kako piše "Biznisinfo", plan kompanije je da istovremeno otvori deset do 15 prodavnica u najvećim gradovima, nakon čega će se mreža prodajnih mjesta nastaviti širiti. Ukupno će biti otvoreno minimalno 30 objekata širom BiH.

"Oni objekti koji ne budu spremni za prvi talas otvaranja, biće puštani u rad naknadno, kako budu završavani. U pojedinim gradovima kompanija ima dosta problema oko pronalaska adekvatne lokacije i kupovine zemljišta", navodi ovaj portal.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE