Britanski turista "odran" u restoranu u Veneciji, žalio se gradonačelniku italijanskog grada. Vlasnik restorana: "Nismo im naplatili ništa što nisu naručili".
Još jedna lekcija iz turizma: pazi gde jedeš kad si u Veneciji!
Profesor sa Univerziteta u Birmingemu Luk Tang bio je u Veneciji sa svojim 70-godišnjim roditeljima, a pred kraj posete poželeli su da jedu u jednom od restorana u blizini trga sveti Marko. Kakva greška!
Konobar im je doneo račun na kojem je pisalo: 525 evra!!! U cenu su bile obračunata i jela od morskih plodova koja nisu ni naručili.
Kada im je konobar doneo jela bili su u čudu, jer to nisu naručili, a nisu im rekli ni koje su cene.
Po povratku u Englesku, 40-godišnji profesor je napisao pismo gradonačelniku Venecije Luiđiju Brunjaru u kojem mu je naveo da ovakva ponašanja pojedinih restorana ugrožavaju reputaciju Venecije kao jedne od najpoželjenijih turističkih destinacija.
"Ovo je sramota za vaš grad", napisao je profesor.
U račun su im bili uračunata ova jela: sveže školjke, špageti, grilovana riba i rakovi.
"Pišem vam ovo pismo, ne u nadi da će mi novac biti refundiran, jer znam da neće, već da vam skrenem pažnju na ponašanja pojedinih restorana i konobara", naveo je ovaj Englez u pismu gradonačelniku Venecije.
Profesor iz Birmingema je u izjavi londonskom "Telegrafu" naveo da nije želeo da se svađa u restoranu, jer su on i njegovi roditelji žurili na avion.
"Nisam želeo da pravim scene, jer moji roditelji piju lekove i nisam želeo da ih uzrujavam. Kada sam se vratio kući, malo sam istraživao o ovom restoranu ("Tratorija kazanova") i video sam da su i ranije imali slične lopovluke. Video sam mnogo pritužbi turista iz Japana, Koreje. Verujem da je jezička barijera uzrok svim tim prevarama. Ovakve stvari ne bi smele da se događaju, pogotovo u gradovima koji žive od turizma kakav je Venecija", istakao je Englez.
Vlasnik restorana, pak, kaže da je naplaćeno ono što su gosti naručili i da su cene bile jasno istaknute u jelovniku.
"Poslužili smo ih onim što su naručili. Cene ribe i ostalih jela su jasno naznačeni u jelovniku. Ako je bilo jela koje nisu naručili, mogli su da vrate i ne bismo im to naplatili. Ali, ništa nisu vratili", izjavio je vlasnik restorana italijanskoj agenciji Ansa.
Ovaj restoran, međutim, ima mnogo negativnih ocena na raznim forumima, pogotovo na Tripadvajzeru (TripAdvisor). Većina komentara je ovakva: "restoran je užasan", "derikože", "neprihvatljive cene"... Samo 18% komentara je pozitivno.