Uginuli hibridi majmuna i svinje; naučnici zbunjeni, delovali im "normalno"

Autori mondo.rs Autori Tanjug

Sedam dana od rođenja uginula su dva hibrida svinje koje sadrže DNK majmuna, a koji su deo istraživanja čiji je cilj da se otkrije način za uzgoj ljudskih organa u životinjama za transplantacije.

Uginuli hibridi majmuna i svinje; naučnici zbunjeni, delovali im "normalno" Izvor: Mondo/Stefan Stojanović

Naučnici iz državne laboratorije matičnih ćelija i reproduktivne biologije u Pekingu su saopštili da je u istraživanju korišćeno više od 4.000 embriona.

Kako se navodi, u pet dana stare embrione svinja ubrizgane su matične ćelije majmuna sa florescentnim proteinom čime su istraživači mogli da otkriju gde su ćelije završile, prenosi Dejli mejl.

Naučnici nemaju odgovor zbog čega su svinje uginule, jer su "normalno izgledale", tako da je verovatno reč o "problemu u procesu vantelesne oplodnje".

Mediji prenose da se određeni naučni krugovi upozoravaju da je kreiranje hibrida etički problematično i da predstavlja manipulaciju životom i vrstama.

Međutim, Kina ne odustaje od namere da kreira majmuna koji će delom imati ljudski mozak kako bi mogli da proučavaju Alćajmerovu bolest.

Podseća se i da je hibrid svinje i čoveka kreiran početkom 2017. godine na Salk institutu u San Diegu, ali da je ta svinja uginula nakon 28 dana.

Pročitajte i ovo

Gu

Naučnici su ti,koji ko izgledaju normalno a u stvari su,nenormalni.