NASA pronašla dokaz o postojanju paralelnog svemira?

Autor Ksenija Jelesijević

Vreme u njemu teče unazad!

NASA pronašla dokaz o postojanju paralelnog svemira? Izvor: Guliver/Getty images/iStock/dottedhippo

Naučnici iz NASA-e koji na Antarktiku sprovode eksperiment otkrili su čestice iz svemira koji je nastao istovremeno kada je Veliki prasak stvorio ovaj u kojem živimo.

Članovi istraživačke ekspedicije na nebo su pomoću velikog balona nosili elektroničke antene kada su se sreli sa "povetaracem" svemirskih čestica koje su bile oko milion puta jače od bilo čega što su pre videli.

Niskoenergetske čestice mogu proći kroz Zemlju a da sa njom ne ostvare nikakvu interakciju, ali visokoenergetske čestice ne mogu da prođu jer ih Zemlja zaustavlja svojom čvrstoćom, prenose Večernje novosti.

Visokoenergetske čestice mogu se detektovati samo kada se kreću prema površini Zemlje, međutim NASA-in eksperiment otkrio je čestice koje su putovale "gore", dalje od površine Zemlje.

"NASA-ino otkriće sugeriše da su te čestice putovale unatrag kroz vreme iz paralelnog svemira. Inače bi čestice morale da promene oblik pre nego što bi prošle kroz Zemlju i vratile se nazad, a i to je nemoguće", rekao je vođa eksperimenta Peter Goram.

On je dodao da čestice podsećaju na "obrnutu kišu kosmičkih zraka".

"To što smo videli izgledalo je kao da su čestice izašle iz leda. Veliki prasak pre 14 milijardi godina stvorio naš svemir, ali i još jedan - onaj u kojem se sve odvija unatraške", naveo je Goram.

Mnogi teoretski fizičari nagađaju da je naš svemir samo jedan od mnogih, a čuveni Stiven Hoking je u svom poslednjem naučnom radu 2014. tvrdio isto to.

Drugi naučnici tvrde da na naš svemir utiče gravitacija koja "curi" iz drugih dimenzija.

Treća, pak, teorija kaže da su čestice do zemlje došle kao visokoenergetske čestice, da su kroz Zemlju prošli kao niskoenergetske čestice nakon smanjivanja energetskih nivoa te da su se po izlasku iz zemlje vratili na prvotne energetske nivoe.