Trener Margo Robi savetuje:9 koraka do tela kakvo želiš

Autor:

Fitnes instruktor koji pomaže poznatim lepoticama da budu u formi otkriva kako da konačno postignete formu kakvu želite u nekoliko koraka.

Trener Margo Robi savetuje:9 koraka do tela kakvo želiš Foto: Tanjug/AP/Joel C Ryan/Invision

Dejvid Higins je personalni instruktor iz Melburna koji radi sa slavnim lepoticama, a na listi njegovih klijenata su i predivna Margo Robi i veličanstvena Klaudija Šifer. Ali, njegov pristup razlikuje se od uobičajenog među zvezdama: on ne savetuje da vežbate dok ne padnete u nesvest i ne misli da će vas jedna greška "upropastiti".

"Dejli mejl" prenosi Higinsov plan u 9 koraka koji će vam omogućiti da izgledate lepo i osećate se super.

Nemojte da se "ubijate" previše intenzivnim treninzima

Intervalni treninzi visokog intenziteta (HIIT) su jako popularni, i to ne bez razloga, ali Higins kaže da ovaj tip vežbanja nije za svakoga.

"Nemojte da tražite ekspresno rešenje. Mnogo je važnije da odaberete tip treninga kojeg ćete moći da se pridržavate, koji vam neće izazivati povrede i u kojem ćete uživati. Skoncentrišite se na ono što možete, ne na ono što ne možete", savetuje on.

Kako da ostanete motivisani

Budite najveći navijač sami sebi. Budite dosledni i ne odustajte. Ne opterećujte se brojevima koje pokazuje vaga.

Zaboravite na sujetu

Higins smatra da je idealna kombinacija vežbi u kojima koristite težinu sopstvenog tela, pilates i neki od vidova intenzivnijeg treninga.

"Vodite računa da se ne preopteretite na početku", kaže on i savetuje da "zaboravite na ego".

Ideja je da napravite dobar plan koji će postati vaš način života, ne privremeno "brzinsko" rešenje.

Najlakši način da kontrolišete ishranu je isprekidani post

On svojim klijentima savetuje da se pridržavaju 16:8 principa, koji podrazumeva da se tokom 24 sata 16 sati ne jede ništa, dok se tokom preostalih 8 sati jede normalno.

"Ovo je dobro jer ne postoje namirnice koje su zabranjene, već je ograničeno samo vreme tokom kojeg se hrana konzumira", kaže Higins.

Brinite o sebi

On podseća da je za opšte zdravstveno stanje važna ishrana, vežbanje, ali i briga o sebi u dubljem, duhovnom smislu, i da ljudi to često gube iz vida.

Skoncentrišite se na trup i gluteus

Higins kaže da su za opšte stanje organizma najvažnije vežbe koje jačaju mišiće trupa i gluteusa, i zato preporučuje pilates na reformerima (specijalnim spravama za pilates), koje daju odlične rezultate.

Dovoljan je 21 minut dnevno

Čak i kad ste u najvećoj gužvi, 21 minut možete da odvojite, a Higins tvrdi da je to sasvim dovoljno: "Sigurno možete da odvojite toliko, u vežbanju je doslednost najvažnija."

Ne pravite nerealne planove

Postavite pred sebe realan cilj, tako je manji rizik da ćete odustati.

Male greške nisu "drama"

"Ako niste mogli da odolite i pojeli ste sladoled uveče, to ne znači da je sve propalo. To je samo mala greška, 'resetujte se' i vratite se planu koji ste napravili", kaže on.

Dobar izgled je samo dodatni plus

Higins podseća da bi na prvom mestu trebalo uvek da bude ono kako se osećate, a ne to kako izgledate. Zato je najvažnije da shvatite da se najveća promena dešava u vama, dok je izgled koji se menja nabolje samo "bonus".

Evo i male pomoći:

Izvor: MONDO

Izvor: MONDO

Izvor: MONDO

Ostale vijesti