• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Plavi telefon produžio radno vrijeme: Duplo više poziva u odnosu na prošlu godinu

Autor Dragana Božić

Plavi telefon, Savjetodavna linija za djecu i mlade produžila je svoje radno vrijeme zbog povećanog obima aktivnosti, ali i velikog broja poziva van radnog vremena.

 Plavi telefon radno vrijeme Izvor: m:tel

Naime, kako su saopštili iz udruženja “Nova generacija” rad savjetodavne linije Plavog telefona produžen je za pet časova, te je ovaj vid pomoći građanima od 15. maja dostupan svakim radnim danom od 9 do 22 časa.

“Na ovaj korak odlučili smo se zbog povećanog obima aktivnosti, ali i velikog broja poziva van radnog vremena. Od početka godine zaprimili smo preko 3000 poziva i 10 prijava sumnji na nasilje nad djecom što je duplo više u odnosu na isti period prethodne godine. Takođe, imali smo i preko 900 poziva van radnog vremena što nam govori da je našim sugrađanima potrebna dodatna psihološka pomoć i podrška”, saopštio je Saša Risojević, direktor Nove generacije.

Kako je naveo u ovom periodu, kada su djeca, porodice, ali i odrasle osobe zbog pandemije COVID-19 izložene svakodnevnom stresu važno je da imaju pristup kvalitetnim uslugama savjetovanja, podrške i zaštite što im povećanjem dostupnosti oveusluge žele i omogućiti.

Plavi telefon omogućava svim osobama iz Bosne i Hercegovine besplatno i anonimno savjetovanje putem telefona 080 05 03 05 ili četa i e-mail koji se nalaze na stranici www.plavitelefon.ba.

“Građani mogu da nam se obrate ukoliko imaju bilo kakav problem o kojem žele da razgovaraju i sa našim savjetnicima podijele kako se osjećaju. Na pozive odgovaraju obučeni savjetnici, diplomirani psiholozi, pedagozi i socijalni radnici”, stoji u saopštenju.

Iz Nove generacije podsjećaju da je uslugu Plavi telefon pokrenulo Udruženje "Nova generacija" iz Banja Luke 2013. godine.

Do danas je zaprimljeno 24.400 poziva i upućeno preko 110 prijava sumnji na nasilje nad djecom.
Prilikom zvanja nije potrebno ostavljati lične podatke, a zahvaljujući kompaniji M:tel, pozivi su besplatni bez obzira na mrežu iz koje nas djeca pozivaju.

Aktivnosti koje sprovodi Plavi telefon dio su regionalnog projekata ,,Ublažavanje socio-ekonomskog uticaja COVID-19 na djecu na prostoru zapadnog Balkana i Turske“, kojeg finansira Europska Unija i UNICEF Bosna i Hercegovina.

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE