U Centru za životnu sredinu smatraju da je gradska uprava mogla iskoristiti "vanredno" uređivanje gradskih ulica da iscrta biciklističke staze u onim ulicama gdje je to moguće zbog širine.
"Usljed frke i žurbe sa polu-propisnim planiranjem, projektovanjem, a bogami i izgradnjom - kad dođe do ,,šminkanja'', grad Banjaluka ne stiže razmišljati o nekim tamo biciklistima. Još jedna šansa za iscrtavanje horizontalne signalizacije biciklističkih traka u Ulici Mladena Stojanovića (koja je itekako dovoljne širine) propuštena je", objavio je Centar za životnu sredinu.
Smatraju da su autobuska stajališta svakako potrebna, ali da "bus trake" na po četiri stajališta u dva smjera neće riješiti jako nizak stepen uslužnosti javnog gradskog prevoza putnika.
"Kao niti promašen tender za izradu Studije javnog prevoza. Jedina lošija situacija po bicikliste (ali i druge učesnike u saobraćaju) u ovoj ulici može biti iscrtavanje istih po trotoarima. S tim u vezi, nismo sigurni da li smo trebali napisati ovu posljednju rečenicu", sarkastični su u centru.
U Banjaluci su u toku intenzivni radovi na širem području grada. Saobraćajnice u blizini parka Mladen Stojanović se asfaltiraju, a u centralnim ulicama biće iscrtana nova horizontalna saobraćajna signalizacija.
(Mondo)