• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Turistička organizacija Banjaluka predstavila novi vizuelni identitet

 Vensa Kerkez
Autor Vesna Kerkez

Nakon 15 godina Turistička organizacija Grada Banjaluka predstavila je javnosti novi logo.

 TOBL predstavila novi logo Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

"Sa velikim zadovoljstvom vam predstavljamo novi vizuelni identitet Javne ustanove Turistička organizacija Grada Banjaluka. Ovaj brending nije samo vizuelna promjen, nego i simbol našeg grada. Elementi koji se nalaze na našem novom logu predstavljaju najznačajnije simbole našeg grada", rekla je novinarima na svečanom prijemu direktorica TOBL-a Dragana Vukliš.

Predstavljene su dvije verzije logotipa - korporativna, jednobojna, koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost, kao i turistička, koja se sastoji iz više boja.

"Svaki od elemenata na logotipu ima duboku simboliku. Dajak predstavlja autentičnost našeg grada, tvrđava Kastel istorijsko naslijeđe, zmijanjski vez bogatu kulturni baštinu, a list kestena prirodno bogatstvo našeg grada", rekla je Vukliš.

Ona se zahvalila svim saradnicima, kolegama i partnerima te timovima koji su radili na kreiranju ovog logotipa.

Izvor: TOBL

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE