• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Turistička organizacija Banjaluka predstavila novi vizuelni identitet

 vesna.jpg
Autor Vesna Kerkez

Nakon 15 godina Turistička organizacija Grada Banjaluka predstavila je javnosti novi logo.

 TOBL predstavila novi logo Izvor: Vesna Kerkez, mondo.ba

"Sa velikim zadovoljstvom vam predstavljamo novi vizuelni identitet Javne ustanove Turistička organizacija Grada Banjaluka. Ovaj brending nije samo vizuelna promjen, nego i simbol našeg grada. Elementi koji se nalaze na našem novom logu predstavljaju najznačajnije simbole našeg grada", rekla je novinarima na svečanom prijemu direktorica TOBL-a Dragana Vukliš.

Predstavljene su dvije verzije logotipa - korporativna, jednobojna, koji simbolizuje profesionalizam i stabilnost, kao i turistička, koja se sastoji iz više boja.

"Svaki od elemenata na logotipu ima duboku simboliku. Dajak predstavlja autentičnost našeg grada, tvrđava Kastel istorijsko naslijeđe, zmijanjski vez bogatu kulturni baštinu, a list kestena prirodno bogatstvo našeg grada", rekla je Vukliš.

Ona se zahvalila svim saradnicima, kolegama i partnerima te timovima koji su radili na kreiranju ovog logotipa.

Izvor: TOBL

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE