• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zatvoren "Salon domaćih brendova Banjaluka 2025": Domaći brendovi potvrdili globalni potencijal

Izvor Promo

Zavjesa je spuštena na ovogodišnji “Salon domaćih brendova Banjaluka 2025“, manifestaciju koja je u proteklim danima u Delta Planetu, okupila najbolje iz domaće tekstilne i modne industrije.

 Zatvoren "Salon domaćih brendova Banjaluka 2025" Izvor: Photographer:Drago Vejnovic/Copyright:Drago Vejnovic

Pod sloganom „Iz našeg doma za cijeli svijet“, sajam je zatvoren uz snažnu poruku - domaći kvalitet ima međunarodni potencijal.

Na sajmu se u okviru zajedničkog nastupa predstavilo sedam domaćih brendova koji su svojim kvalitetom, vizijom i upornošću prešli put od lokalnog do svjetskog: Dermal. Sana Linea, Miltex, Exclusive Lingerie, Belt, Sana Elvis i Vetex. Tokom trajanja salona, posjetioci su imali priliku da iz prve ruke osjete duh domaće industrije koja raste, inovira i izvozi ideje svijetu.

U jedinstvenom prostoru Delta Planeta, ovi brendovi predstavili su - ne samo proizvode, već i inspirativne priče svojih timova, stvarajući ambijent ponosa i podrške domaćem preduzetništvu.

Posebnu pažnju posjetilaca privuklo je stručno predavanje pod nazivom „Vizuelni identitet i komunikacija brenda“, koje je održao Slavimir Stojanović Futro - jedan od najznačajnijih regionalnih kreativnih autoriteta današnjice. Beogradski grafički dizajner, kreativni direktor i vizuelni umjetnik sa više od 300 međunarodnih priznanja govorio je o važnosti autentičnog vizuelnog izraza i dosljedne komunikacije brenda.

Njegovo predavanje inspirisalo je prisutne da razmišljaju o domaćem brendu kao globalno konkurentnom konceptu.

Na samom otvaranju sajma, posebno je istaknuto koliko su ovakvi događaji važni za afirmaciju domaće proizvodnje.

“Vizuelni identitet ovog salona, ali i kvalitet proizvoda koje predstavljamo, potvrđuju da naši brendovi ne samo da mogu stati rame uz rame sa evropskom i svjetskom konkurencijom, već postaju njeni ravnopravni akteri. Ovaj sajam je vizuelni iskorak, ne samo u promociji domaće industrije, već i u njenom pozicioniranju kao estetski, funkcionalno i tržišno konkurentne”, naglasio je tokom svečanog otvaranja sajma Pero Ćorić, predsjednik Privredne komore Republike Srpske. Riječ podrške domaćim privrednicima stigle su i iz resornog ministarstva.

Milka Latinčić, načelnik Odjeljenja za mala i srednja preduzeća ministarstva privrede i preduzetništva Republike Srpske, istakla je, da ministarstvo kontinuirano pruža podršku privrednim društvima kroz različite vidove podsticaja, te da je u tom kontekstu prepoznata i inicijativa Privredne komore RS za organizaciju ovog i sličnih sajmova.

Tokom dva dana trajanja sajma, posjetioci su ne samo kroz izložbene prostore, nego i kroz interaktivne sadržaje, imali priliku da upoznaju ovogodišnje izlagače. Jedan od najzabavnijih i najposjećenijih segmenata programa bio je modni izazov "Brzi Stajling Duel", takmičenje koje je uključilo sedam odvažnih posjetilaca.

Učesnici su imali svega pet minuta da od komada izloženih na štandovima, osmisle kompletan stajling na zadate teme poput poslovnog sastanka, vikend putovanja, večernjeg izlaska ili radnog dana u ordinaciji. Stajlinge su predstavili sami posjetioci a ocjenjivao ih je žiri sastavljen od predstavnika brendova i organizatora, prema kriterijumima stila, uklopljenosti i originalnosti. Pobjednici su osvojili vrijedne nagrade koje su obezbijedili svi izlagači - komade garderobe, poklon vaučere, haljine, cipele, jastuke, veš, radna odijela i razne poklon setove, koje su pripremili učesnici.

Sajam “Salon domaćih brendova 2025” još jednom je dokazao da domaći kvalitet, kada se spoji sa inovacijom i snažnom vizijom, može izaći iz okvira lokalnog i zasijati i van granica. Organizatori najavljuju nastavak ove inicijative, uz još veći broj učesnika i još snažniju promociju domaće industrije, domaće proizvodnje i izvoznog potencijala ovdašnjih kompanija.

(Promo)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE