Iz Kompanije "DL plakat" saopšteno je da su izjave gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića u vezi sa reklamnim površinama odraz politikantstva
Iz Kompanije "DL plakat" saopšteno je da su izjave gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića u vezi sa reklamnim površinama odraz politikantstva čiji cilj nije sprečavanje štetnih djelovanja po gradski budžet, već progon srodnika lica koja on smatra političkim protivnicima, što je oblik diskriminacije.
Iz ove kompanije su naveli da reklamne površine u Banjaluci u njihovom vlasništvu imaju validnu dokumentaciju ili su u procesu legalizacije, te da nisu tačne optužbe Stanivukovića da su nelegalne bilbord površine u vlasništvu "DL plakata".
"Primjera radi, bilbord na objektu `Eurospleta`, koji je između ostalog bio predmet optužbe od gradonačelnika, nije u vlasništvu naše kompanije, već preduzeća `Eurosplet šop`, čiji je vlasnik Ilonka Milanović, supruga Saše Milanovića, visokorangiranog člana PDP-a", navodi se u saopštenju.
U ovom slučaju "DL plakat" je zakupac ove površine, te je po ugovoru dužna da plaća mjesečnu naknadu za iznajmljivanje, a obaveza zakupodavca je da plaća sve obaveze prema gradu Banjaluka, čime iz ove kompanije ukazuju da su neosnovane i neargumentovane optužbe na njihov račun u vezi sa navodnim oštećenjem budžeta grada.
"Svakako, da je postojala dobra volja gradske administracije da se čuje i druga strana, što je, smatramo, civilizacijska tekovina svake javne politike, rado bismo učinili dostupnom svu potrebnu dokumentaciju s ciljem potvrđivanja naše teze", navodi se u saopštenju.
Iz kompanije "DL plakat" ističu da nisu tačni ni iznosi koje je naveo gradonačelnik u pogledu navodnog oštećenja budžeta grada Banjaluka, "čak ni pod fikcijom da su sve reklamne površine nelegalne".
"Stoga smo uvjereni da su oni svjesno izneseni, s ciljem dezavuisanja javnosti i skretanja pažnje sa obećanja građanima, koje je sadašnji gradonačelnik iznio u predizbornoj kampanji", navodi se u saopštenju.
Iz ove kompanije su naveli i da je netačno da se navedene bilbord pozicije iznajmljuju u iznosima od po nekoliko hiljada KM na mjesečnom nivou, nego za po nekoliko stotina KM.
Iz Kompanije su ocijenilii "da je to još jedan primjer elementarnog neznanja gradonačelnika i njegovog takozvanog revizorskog tima", s obzirom na to da postoji više vrsta reklamnih medija, te da se za svaki obračunavaju različite takse u odnosu na kvadraturu i zonu u kojoj se nalazi reklamna površina.
"U posljednjih mjesec dana otežano poslovanje naše kompanije, usljed svakodnevnih inspekcijskih kontrola, te smo uvjereni, cijeneći javni istup gradonačelnika, da se date kontrole preduzimaju po njegovom direktnom nalogu", navodi se u saopštenju.
Kompanija "DL plakat" Banjaluka posluje više od 17 godina, a od 30. novembra 2019. godine nalazi se u vlasništvu Bogoljuba Zeljkovića. Trenutno kompanija ima 14 stalno zaposlenih radnika kojima se u skladu sa zakonom redovno izmiruju sve obaveze.
Na ime komunalnih taksi prema gradu Banjaluka i zakupa površina u prethodnih pet godina ova kompanija uplatila je 247.404 KM. Za 2020. godinu, uprkos virusu korona i otežanom poslovanju, a izmirene su sve obaveze prema gradu, navode iz kompanije.
Gradonačelnik Banjaluke Draško Stanivuković rekao je u nedjelju, 31. januara, saopštavajući prve izvještaje "Tima za reviziju", da u Banjaluci ima 372 bilborda, koje je identifikovala nova komunalna policija, "od kojih je 159 lažno postavljenih koji ne plaćaju komunalnu naknadu, čime je budžet grada godišnje oštećen za više od pola miliona KM".
(Srna, Mondo)