Crnogorska vlada odlučila je da ukine avio-kompaniju Montenegro erlajns zbog velikih dugova, a u posljednjim letovima se istakao pilot Nikola Pavićević.
Na posljednjem jutarnjem letu Montengro erlajnsa, u petak, na relaciji Podgorica - Beograd, kapetan je bio pilot iz Bara, mladi Nikola Pavlićević, koji se na poseban način, srcem na nebu iznad Crne Gore, oprostio od nacionalne avio kompanije.
Na jutarnjem redovnom brifingu posade koja je juče obavila posljednje letove na međunarodnim linijama Montenegro Erlajnsa, dogovoreno je da se, uz odobrenje Službe kontrole letenja, napravi malo odstupanje od redovne maršute, i iznad Podgorice, Kolašina, Mojkovca, Nikšića, slobodnim letom "iscrta" srce na nebu iznad Crne Gore.
"Naš jutarnji brifing bio je oproštajan, veoma tužan i emotivan. Razmišljali smo kako da se oprostimo od naše kompanije i obilježimo posljednji let. Puno je uspomena, divnih sjećanja i za nas je ovo bio poseban dan. Nismo željeli da se sve završi na uobičajen način, već da ostavimo neki trag i trajno, simbolično, sjećanje na kompaniju koja je održavala međunarodne letove širom Evrope”, rekao je za "Bar Info" mladi pilot, rođeni Baranin, kapetan Nikola Pavlićević, koji je juče rukovodio jutarnjim letom "YM 100", na relaciji Podgorica - Beograd.
Međutim, dok su mnogi bili oduševljeni ovim gestom na društvenim mrežama, drugi su žestoko iskritikovali pilota zbog "iracionalne potrošnje goriva" u trenutku kada se kompanija gasi.
Na sve to oglasio se kapetan Pavlićević na svom Fejsbuk profilu.
"Poštujem svačije mišljenje, a uvažiću i vaše kritike. Neću da dužim, biću prilično precizan. Cijena 1.000 kilograma goriva za taj let je iznosila 470 evra, a ovo 'kritično srce' je potrošilo 700 kilograma. Molim vas da izračunate koliko sam i kome dužan. Ovo je čista emocija isprovocirana brifingom, suzama i velikom ljubavlju prema kompaniji od strane posade i zaposlenih", napisao je on i dodao da mu je velika čast što je bio dio Montenegro Erlajns tima, pa se ponovo osvrnuo na kritike:
"Neki kažu zatvor, neki 15.000 evra, naveo sam precizno koliko goriva i ljubavi je potrošeno, a ja sam spreman sve to da nadoknadim bilo kad".
Pavićević se na kraju objave potpisao kao "kapetan sa najljepšeg leta u dosadašnjoj karijeri".
Montenegro Erlajns od danas zvanično više neće saobraćati nakon 26 godina rada, jer kompanije nije mogla da isplati dugove, a Vlada Crne Gore nije našla način da održi nacionalnu avio kompaniju u životu.
Avion Montenegro Erlajnsa koji je sinoć u 19:36 poletio iz Beograda za Podgoricu, u koju je sletio poslije samo 37 minuta, obavio je posljednji let ove kompanije.
(Mondo)