• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Crnogorci najneljubazniji u regionu

Autori mondo.ba Autori mondo.me

Prema istraživanju koje je sproveo Global Market Solutions, trgovci u Crnoj Gori su sinonim za lošu uslugu, a ni BiH se nije baš pokazala. U tajnom istraživanju Slovenija prva!

  U periodu od 13. juna do 30. jula, agencija Global Market Solutions je u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu u regionu, sedmi put zaredom sprovela istraživanje o osnovnim elementima kvaliteta usluge s ciljem pronalaska najboljih u regionu.

U istraživanju je učestvovalo šest zemalja regiona - Crna Gora, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Slovenija i Srbija. Tajni kupci su posjetili 800 različitih objekata, kao što su autosaloni, banke, benzinske pumpe, maloprodajni objekti, supermarketi, prodajna mjesta telekomunikacionih kompanija, turističko-ugostiteljske i objekte uslužnih djelatnosti.

Tokom tih "tajnih" kupovina, bilježeno je pet osnovnih elemenata kvalitetne usluge - pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda, kao i riječi zahvalnosti na posjeti, prema akronimu engleske reči GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.

 Vodeću poziciju je zauzela Slovenija s rezultatom od 79 odsto, pri čemu je zabilježila rast od četiri odsto u odnosu na prošlu godinu. Drugo mjesto je zauzela Srbija s rezultatom od 76 odsto i povećanjem od tri odsto u odnosu na prošlogodišnje istraživanje.

Treće mjesto pripada Hrvatskoj (71odsto), a Makedonija, uz porast od četiri odsto u odnosu na prošlu godinu, zauzima četvrto mjesto. BiH je zauzela pretposlednje mjesto sa rezultatom 66 odsto, dok je Crna Gora zauzela poslednje mjesto sa rezultatom 58 odsto ispunjenja, što je 10 odsto slabije u odnosu na prošlu godinu.

Kao i prethodnih godina, najlošije rangirana kategorija u svim zemljama je nuđenje dodatnih proizvoda s rezultatom od 37 odsto, navedeno je u tekstu.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE