• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Hemofarmov Probiotic dobitnik priznanja Superbrands BiH 2023

Autor Dragana Božić

Hemofarmov Probiotic dobitnik je titule Superbrands BiH 2023 koju dodjeljuje najveći svjetski nezavisni arbitar za brendiranje - Superbrands Worldwide.

 Hemofarmov Probiotic dobitnik priznanja Superbrands BiH 2023 Izvor: Hemofarm

“U godini kada obilježavamo 20 godina PROBIOTIC-a i 20 godina fabrike Hemofarm u Banjaluci ovo značajno priznanje dolazi kao kruna našeg rada. PROBIOTIC je dio velike porodice probiotskih preparata u našem portfoliju i zasigurno njen najstariji i najpoznatiji član. Probiotski sojevi koje sadrže naši probiotici nastali su kao rezultat više od 80 godina istraživanja u Institutu Lallemand Rosell i ispunjavaju stroge kriterijume po pitanju tehnologije izrade, kvaliteta i efikasnosti. Titula Superbrands jeste još jedan pokazatelj kvaliteta i prepoznatljivosti PROBIOTIC-a, zbog čega je sve ove godine, nezaobilazan dio kućne i putne apoteke“, rekao je direktor marketinga i prodaje Hemofarma za CHC proizvode Dragan Ristić.

Odabir brendova za Superbrands BiH odvija se u dvije faze. Prva faza obuhvata istraživanje javnog mnjenja, odnosno tržišta potrošača. U dugoj fazi se ocjenjuju brendovi od strane Stručnog vijeća koje čine osobe iz oblasti marketinga, prodaje, manadžmenta, medija i profesionalnih organizacija, a koje se formira za svaki godišnji ciklus.

„Prema definisanom procesu samo 1% od ukupnog broja prisutnih brendova na tržištu ostvaruje mogućnost da bude dio ovog projekta. U skladu s tim brand PROBIOTIC je uspješno prošao cenzus za ovu godinu i time zasluženo ponio titulu Superbrands BIH“, istakla je direktorica Superbrands BiH Slađana Vranac.

Projekt Superbrands Worldwide je međunarodni projekt koji trenutno djeluje u 90 zemalja svijeta, a od ove godine je prisutan i na BIH tržištu. Kao najveći svjetski arbitar brendova, pored promocije kulture brendiranja, vrši i verifikaciju brendova na svakom lokalnom tržištu gdje vrednuje 4 osnovne odlike kod brendova: kvalitet proizvoda ili usluge, pouzdanost, diferencijaciju/različitost u svojoj oblasti i emotivni učinak koji ima kod konzumenta/potrošača.

(Promo)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop