Savjetodavna linija za djecu "Plavi telefon" zvanično je postala članica najveće svjetske mreže linija za pomoći djeci "Child Helpline International Foundation" (CHI).
Od velikog je značaja da linija za pomoći djeci bude prepoznata od strane ove mreže jer to prvenstveno govori o kvalitetu rada linije, navode iz "Plavog telefona".
CHI je mreža koja postoji od 2003 godine i broji 192 linija za pomoć djeci u 145 zemalja širom svijeta. Tokom prethodnih 12 godina radi na uspostavljanju i jačanju kapaciteta linija za djecu sa ciljem da se svakom djetetu omogući šansa da bude saslušano.
Plavi telefon je savjetodavna linija koja postoji od 2013. godine u okviru Udruženja "Nova generacija". Prvenstveno je namjenjena djeci koja su žrtve nasilja i eksploatacije ali je otvorena za sve probleme sa kojima se djeca suočavaju.
Zahvaljujući prijatelju Plavog telefona, kompaniji m:tel, kojoj je briga o najmlađima i najranjivijima dio strategije društvene odgovornosti, od ove godine Plavi telefon je besplatan za pozive iz svih mobilnih i fiksnih mreža u cijeloj Bosni i Hercegovini. To znači da djeca mogu da nas dobiju iz svakog dijela BiH i da slobodno razgovaraju o problemima koji ih muče.
Plavi telefon je anonimna i povjerljiva linija što znači da svako ko pozove Plavi telefon ne mora da ostavlja svoje lične podatke, a sve što kaže tokom razgovora ostaje u okviru Plavog telefona.
"Važno nam je da djeca znaju da imaju kome da se obrate i da mogu da pitaju bez ustručavanja šta god da ih zanima, da mogu da razgovaraju o bilo kom problemu i da će ih neko sa druge strane linije saslušati i biti im podrška u bilo kojoj situaciji da se nalaze", izjavila je Snežana Jondža, Koordinatorica rada Plavog telefona.
Plavi telefon radi svakog radnog dana od 9 do 17 časova.