Udruženje „Nova generacija" je pokrenulo anonimnu savjetodavnu liniju pod nazivom Plavi telefon. Broj Plavog telefona je 080 05 03 05.
Linija je pokrenuta s ciljem pružanja podrške i psihološkog savjetovanja djeci koja su žrtve nasilja, djeci koja imaju problem u odnosima sa prijateljima, roditeljima ili im je potreban savjet u situaciji u kojoj ne znaju kako da reaguju.
Linija radi od februara 2013. godine i do sada je primila preko 1500 poziva.
Prepoznavši značaj ovakvog projekta, kompanija Mtel je pružila podršku Plavom telefonu. Omogućeni su besplatni pozivi iz cijele BiH iz svih fiksnih i mobilnih mreža, što do sada nije bilo moguće.
„Pored toga, povjerenje djece nam je od velikog značaja te smo uz pomoć kompanije Mtel uspostavili automatsku sekretaricu koja djecu obavještava o radnom vremenu linije kada dijete pozove izvan radnog vremena. Plavi telefontrenutno radi osam sati dnevno, od 9 do 17 časova svakog radnog dana. Na Plavom telefonu volontraju edukovani studenti/ce psihologije, pedagogije i socijalnog rada, a pokrenuli smo i internet stranicu u okviru kojeg je aktivno i e-mail savjetovanje“ istakla je Maša Mirković, direktorica Udruženja „Nova generacija“.
„Svjesni smo važnosti brige o najmlađim i najranjivijim članovima društva i stoga je podrška Plavom telefonu koji stvara sigurnije okruženje za njih za nas bila neupitna. Poslujući društveno odgovorno kompanija podržava brojne projekte namjenjene djeci i vodi računa da njihovo odrastanje bude što bezbrižnije“ istakli su u kompaniji Mtel.
Dječiji poziv na Plavi telefon ne ostaje samo na savjetovanju. Volonteri vrše evidenciju poziva i, ukoliko je potrebno, obavještavaju stručne službe Centra za socijalni rad kojima se prijavljuje nasilje.
Više o projektu dostupno je na stranici plavitelefon.ba.