• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ocjenjivali “tajni kupci”: BiH po kvalitetu usluge najbolja u regiji

Bosna i Hercegovina je ostvarila nabolji rezultat po kvalitetu usluge na prodajnim mjestima, prema regionalnom istraživanju Mystery Shopping, kojim su mjereni osnovni elementi kvalitet usluge, s ciljem pronalaženja najboljih pružalaca usluga u cijeloj regiji.

 Izvor: Guliver/Getty images Plus/iStock/gpointstudio

Istraživanje je od 15. juna do 15. jula provela Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije, izvještava Indikator.ba.

"Tajni kupci" posjetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mjesta - autosalone, banke, benzinske pumpe, manje dućane, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih kompanija, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti.

Bosna i Hercegovina je s rezultatom od 86,7 posto u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveći porast, za 16,8 postotnih bodova.

Druga je Sjeverna Makedonija s rezultatom od 82,5 odsto, a treća Hrvatska s istim rezultatom kao i prošle godine od 75,1 posto. Slijede je Slovenija (74,52 %) koja je sa prvog pala na četvrto mjesto, Srbija (sa 69,26%) i Crna Gora sa 69,26%.

Četiri zemlje, uključujući Sloveniju, ispod su ovogodišnjeg prosjeka od 75,58%.

Kategorija koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat od 95,3 posto je kao i prethodnih godina poznavanje proizvoda, dok je, kao i ranijih godina, "najlošije" rangirana kategorija nuđenje dodatnih proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 39,47 posto.

Promatrano po djelatnostima, istraživanje je pokazalo da su se i ove godine najviše istaknuli autosaloni s rezultatom od 97,2 posto. Supermarketi su već niz godina djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove su godine ostvarili rezultat od 58 posto, uz najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prethodnu godinu.

Najveći je porast kvaliteta usluga ostvarile su banke, za 10,3 postotna poena, na 78,53 posto.

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE