Predstavnici GU Banjaluka zatražili od rukovodstvom preduzeća "Eko toplane" da se građanima umanje računi shodno broju dana koliko su bili bez grijanja.
Ovaj zahtjev upućen je i Upravnom odboru preduzeća "Eko toplane" koji će biti održan u ponedjeljak.
"Nadamo se da će biti prihvaćena naša molba koja se odnosi na umanjenje računa za manje od tri dana uzastopno bez grijanja, jer želimo na neki način da pomognemo sugrađanima", kazala je savjetnica gradonačelnika za društvene djelatnosti Milada Šukalo.
Razlog današnje posjete ovom preduzeću jeste veliki broj primjedbi sugrađana u vezi sa problemima koje su imali sa grijanjem u proteklim danima.
Ona je naglasila da je gradska administracija od početka grijne sezone u dobroj komunikaciji sa preduzećem „Eko toplane“.
"Znamo da postoje problemi koji se svake godine javljaju na početku sezone i da iz godine u godinu imamo sve veće i teže probleme kada je u pitanju izuzetno dotrajao toplovod i starost samih cijevi i infrastrukture", kazala je Šukalo.
Dodala je da Grad želi da se ne gasi samo požar, nego da se razmišlja sistemski.
Iz GU je saopšteno da je na jučerašnjem sastanku sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj dogovorena je rekonstrukcija distributivne mreže, kako bi se spriječili česti kvarovi i povećala temperatura u stanovima.
"Dogovoreni su konkretni koraci i očekujemo početak radova nakon završetka grijne sezone", zaključila je Šukalo.
(MONDO)