U tunelima dugačkim više kilometara, koji se prostiru na čak tri sprata, otkrivena je kolekcija starih Volkswagen automobila, različtih modela raznih godišta proizvodnje, a najviše "buba" i Golfova.
Izvor: YouTube / Exploring the Unbeaten Path
Istraživanje napuštenih mjesta može da dovede do nekihfascinantnih, neočekivanih i neobičnih otkrića. A nije ni neka rijetkost da ljudi stvari koje im ne trebaju ostavljaju na mjestima za koja misle da će malo ko bilo šta tamo da traži.
Autor YouTube kanala "Exploring the Unbeaten Path" nedavno je objavio video (niže u tekstu) jednog od svojih poslednjih otkrića toga tipa, nastao u neimenivanom napuštenom rudniku asfalta smeštenom duboko u jednoj planini u Švajcaskoj.
U tunelima rudnika, napuštenog osamdesetih godina prošlog vijeka, dugačkim više kilometara, koji se prostiru na čak tri sprata, otkrivena je kolekcija od više desetina Volkswagen automobila, različtih modela raznih godišta proizvodnje, najviše "Buba" i Golfova.
Desetine starih Volkswagena otkrivene u napuštenom rudniku u Švajcarskoj
Izvor: YouTube / Exploring the Unbeaten Path
Zanimljivo je da su automobili skriveni u relativno dubokom djelu rudnika, zbog čega je istraživač skrivenih lokacija morao dobrano da prošeta kroz podzemni lavirint hodnika kako bi do njih došao.
A tamo je, pored više primjeraka različith verzija klasićne "Bube" (1938 – 2003) i Golfova 1 (1974 – 1987) i legendarne dvojke (1983 – 1992), pronašao nekoliko Passata B2 (1981 – 1988) i Poloa prve generacije (1975 – 1981), kao i neke savremenije modele kao što su model New Bettle iz 2000. i Golfa "četvorka" (1997-2014).
Na pitanje šta desetine, manje ili više, klasičnih automobila rade skrivene na takvom mestu, autor videa pretpostavljaju da bi to mogao biti dio muzejske zbirke koja čeka na restauraciju, a možda i skladište rezervnih dijelova koji će sa njih biti, ili već jesu, "očerupani" za druge starije "vagene".
Međutim, na samom mjestu, u tunelima rudnika, može se vidjeti da to baš o nije najbolje mjesto za smještanje jedne kolekcije automobila, odnosno da je takav potez bio loša ideja. Vlaga u rudniku je prilično velika, pa unutrašnjost automobila postajeili je već postala ispunjena buđi, dok školjke i metalni dijelovi sve više pokazuju znake korozije.