• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Druga Molson Coors biznis akademija: Besplatna prilika za poslovno usavršavanje

Autor Vesna Kerkez

Drugu godinu zaredom kompanija Molson Coors BH zajedno sa Centrom za razvoj karijere – CERK, organizuje “Molson Coors Business Academy”, koja je prilika svim mladim ljudima da unaprijede svoje poslovne vještine i znanja.

 Druga Molson Coors biznis akademija: Besplatna prilika za poslovno usavršavanje Izvor: Promo

Akademija će se održati u dva termina, u potpunosti online putem Zoom platforme 30. oktobra i 6. novembra 2021. godine.

Tokom dva dana predavanja, biće realizovano niz praktičnih radionica o marketingu, projektnom menadžmentu i razvoju ideje, koje će držati domaći i svjetski stručnjaci iz ovih oblasti. Cilj akademije je mladim i ambicioznim osobama pružiti priliku za razvoj karijere i otvaranje novih poslovnih prilika i vidika.

Na akademiji mogu učestovati svi punoljetni mladi ljudi iz Bosne i Hercegovine, a neki od predavača koji će dijeliti svoja poslovna iskustva i primjere iz prakse su: Gregor Cerinšek - vodeći projekt menadžer na Institutu za inovacije i razvoj Univerziteta u Ljubljani, Alja Gajšek – program direktorka kompanije CEED Slovenija, koja je u posljednjih 10 godina u CEED -u razvila nove programe učenja i rješenja za osnivače različitih faza razvoja kompanija, Jasmin Marić - business developer na OLX BiH, koji ima dugogodišnje iskustvo u projektima u oblasti IT-a, prodaje i razvoja poslovanja.

Možda će vas zanimati

Učesnici će imati priliku čuti i dr Andrijanu Mrkaić Ateljević - profesorku Visoke škole za turizam i hotelijerstvo u Trebinju, Milanu Tarlać - zaposlenu u kompaniji HTEC Group na poziciji Talent Acquisition&Employee Experience Specialist koja više od 7 godina radi u oblasti ljudskih resursa i komunikacije, te Jovanu Minić - internacionalnu HR konsultantkinju i karijernog kouča.

Neke od tema koje će učesnici obrađivati na radionicama su veza između brendiranja i diferenciranja proizvoda, kako razviti digitalni poslovni model, kako razviti ideju, proizvod i preduzeće.

Možda će vas zanimati

Budući učesnici Ožujsko i Jelen Business Case Challenge-a će imati posebnu korist od predstojeće akademije, ali i svi studenti osnovnih i master studija, kao i drugi mladi ljudi koji odluče odvojiti slobodno vrijeme za unapređenje karijere. Svi zainteresovani se mogu prijaviti na “Molson Coors Business Academy” slanjem e-maila sa svojim imenom i prezimenom i nazivom fakulteta (ukoliko studiraju) na [email protected].

Učešće je besplatno, čime kompanija Molson Coors BH koja je dio Molson Coors-a, jednog od najvećih proizvođača pića na svijetu, nastavlja kontinuirano ulagati u mlade i perspektivne pojedince i na kreativan način im pružati priliku za usavršavanjem.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE