Najbolje su ocijenjeni oni proizvođači čije modele vlasnici, nakon što iz izvezu iz prodajnog salona, najmanje puta ili uopšte ne "tjeraju" na servis
Francuska organizacija Mobilians, koja zastupa interese kompanija i zaposlenih u automobilskom sektoru, svake godine anketira automobilske stručnjake u vezi sa markama automobila sa kojima rade.
Jedna od tema njihove ovogodišnje ankete bile su marke automobila koje, nakon prodaje novog vozila, bilježe najmanji broj odlazaka u servis zbog grešaka proizvođača. Što veća ocjena, to vlasnici poslije kupovine najmanje puta ili uopšte ne "tjeraju" svoja vozila na servis.
Najnovije 27. izdanje ove studije, za 2024. godinu, pokazalo da je ukupna ocjena proizvođača u ovom segmentu porasla za 0,3 boda, u odnosu na prošlu godinu, i sada iznosi 5,56/10.
Naravno, ni malo ne čudi to što se na vrhu nalaze tri japanska proizvođača, pošto automobili iz "Zemlje izlazećeg sunca"tradicionalno dominiraju u izborima izdržljivosti i kvaliteta. Suzuki, Toyota i Honda su i prošle 2023. godine zauzimali čelne pozicije, samo je njihov redoslijed bio drugačiji.
Pogledajte kako izgleda top 10 lista:
Top 10 marki novih automobila koji najrjeđe idu na servis zbog greške proizvođača:
1. Suzuki – Ocjena: 8,39/10
2. Toyota – Ocjena: 8,04/10
3. Honda – Ocjena: 7,75/10
Izvor: BMW4. BMW – Ocjena: 7,25/10
5. Mini – Ocjena: 7,14/10
6. Dacia – Ocjena: 6,88/10
7. Renault – Ocjena: 6,88/10
8. Mercedes-Benz – Ocjena: 6,75/10
9. Škoda – Ocjena: 6,67/10
10. Volvo – Ocjena: 6,65/10
(MONDO)