• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

H&M i Zara počeli da naplaćuju vraćanje kupljene robe: Reklamacije uduplale posao zaposlenima

Autor Ivana Lazić

H&M će ubuduće naplaćivati vraćanje artikala naručenih onlajn, 1, 99 funti.

 H&M počinje naplaćivati vraćanje robe kupljene onlajn Izvor: Mondo/Stefan Stojanović

Modni gigant H&M naplaćivaće kupcima vraćanje robe naručene onlajn. Kupci sada moraju da plate 1,99 funti za vraćanje paketa, bilo u prodavnici ili na mreži, a troškovi se uzimaju iz njihovog refundiranja. Međutim, vraćanje je i dalje besplatno za članove H&M-a.

Suparnički brendovi kao što su Zara, Boohoo, Uniqlo i Next, već naplaćuju onlajn povrate.

Portparol H&M-a rekao je za BBC da je taj potez uveden ovog ljeta. Kupovina onlajn je snažno porasla tokom pandemije, ali to je takođe značilo i veliki porast broja vraćenih artikala, jer ne odgovaraju ili nisu onakvi kao što su kupci očekivali.

Vraćanje robe, naime, može zadati priličnu glavobolju trgovcima na malo, jer ne samo da često pokrivaju troškove onlajn vraćanja, već je potrebno više vremena da osoblje iz magacina obradi vraćene zalihe. Analitičari kažu da će drugi trgovci vjerovatno pratiti H&M u naplati povraćaja.

Stručnjak za maloprodaju, Džonatan De Melo, kaže da to "ima ekonomskog smisla, jer obeshrabruje kupce da masovno kupuju onlajn proizvode, a zatim da vrate većinu njih". Rekao je da, iako bi neki kupci mogli negativno da reaguju, većina bi razumjela potrebu da kompanije donesu ovu odluku. Mnogi kupci, takođe, postaju svjesniji uticaja isporuka i vraćanja - na životnu sredinu. Manje vraćanja paketa poštom znači i manje dostavnih vozila koja putuju gore-dole sa paketima.

Ali, De Melo je upozorio da bi to moglo da izazove i reakciju među nekim grupama ljudi, poput onih sa invaliditetom, koji se oslanjaju na kupovinu na mreži, prenosi Telegraf. Na veb lokaciji H&M-a navodi se da kupcima neće biti naplaćena naknada od 1,99 funti, ako se utvrdi da su artikli neispravni. Pozivaju kupce da obavezno zabilježe tu informaciju, kada registruju svoje povraćaje.

(Mondo)

Pročitajte i ovo:

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop