Proizvođači uložaka za "one dane" su pod optužbom da su u novoj reklami uvredili punije ljude.
Firma za menstrualne uloške iz Australije je pod "paljbom" ovih dana, zbog reklame u kojoj je prikazana žena u periodu menstruacije, gde se pretvara u histeričnu i veću verziju sebe.
U reklami pod nazivom "Ugh Moments" možete videti ženu kako otvara ulazna vrata svog strana i sreće "puniju" verziju sebe obučenu u istu odeću. Ona uzdahne i pogleda na svoj kalendar, kada shvati da joj je počeo menstrualni ciklus.
Dalje se prikazuju situacije u kojima se žene mogu zateći ukoliko ne koriste produkt ove reklame - žena se prejeda picom i sladoledom, dere se na televizor i generalno je iziritirana svime što se depava oko nje.
Svemu ovome, po reklami, žene mogu reći zbogom, što se može videti u alternativnom kraju reklame gde žena sa početka ostavlja "veću" sebe i odvozi se.
Dok se nekima dopao satirični prikaz ženskih osećanja tokom menstrualnog perioda, drugi su bili razočarani činjenicom da je punija žena iskorišćena da stvori komični efekati glumi "goru verziju neke osobe", pa su optužili reklamu da je "igrala na kartu" stereotipa.
Pogledajte video i recite nam šta vi mislite!
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.