• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ove vežbe su "ključ" dobrog zdravlja

Nije komplikovano, a vraća energiju i čuva vitalnost.

Ako želite na prirodan način da poboljšatepamćenje, popravite raspoloženje i usporite starenje, pridržavajte se samo jednog saveta: krećite se što više.

Svaka vežba koja ubrzava puls i podstiče vas na kretanje i znojenje dobra je za zdravlje, i u tome je "tajna" mladosti.

Vežbanje će vam popraviti raspoloženje već posle prvog treninga, ali za pozitivan uticaj na mozak i sposobnost pamćenja moraćete ipak da se potrudite i da vežbate redovno.

Najbolje bi bilo da svakog dana imate neku aerobnu aktivnost u trajanju od četrdesetak minuta, piše britanski "Indipendent".

Pitate se šta je aerobni trening? To je vrsta treninga koja podstiče naš organizam da troši masti i upotrebi ih za proizvodnju energije. Te procese stimuliše fizička aktivnost koja ne zahteva previše mišićnog napore - šetanje, plivanje, penjanje uz stepenice...

Naučnici su proučavali uticaj aerobnih vežbi na mozak pacijenata koji su bili na hemoterapiji, koja ponekad za posledice može imati gubitak pamćenja i slabiju sposobnost koncentracije.

Ispostavilo se da su se ispitanici koji su vežbali osećali manje umorno, a bolje su i rešavali testove koji su im dati. Osim toga, aerobne vežbe su i dobra "terapija" protiv depresije i anksioznosti.

Ovako pozitivan utica aerobnih vežbi na mozak tumači se poboljšanom cirkulacijom, zbog čega mozak dobija više kiseonika.

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop