Era automobilske industrije u Australiji završava se poslije više od 90 godina sutrašnjim zatvaranjem proizvodne linije "Dženeral motorsa" u Adelejdu.
"Dženeral motors" je posljednji u nizu proizvođača, poslije "Forda", "Tojote", "Nisana", "Micubišija", "Krajslera" i "Lejlanda", koji su napustili Australiju u posljednjih nekoliko decenija.
Zatvaranjem fabrike za proizvodnju limuzine "holden" 900 radnika ostaje bez posla, prenio je AP.
Ugrožene su i hiljade radnih mjesta u kompanijama koje su isporučivale automobilske dijelove australijskim proizvođačima.
"Holden" je ogranak američkog "Dženeral motorsa" i generacijama je bio simbol nacionalnog ponosa u Australiji.
Masovna proizvodnja prvog australijskog modela pokrenuta je 1948. godine, a deset godina kasnije više od polovine novih automobila u Australiji bili su marke "holden".
Australiju je 2008. godine zahvatila globalna ekonomska kriza, a subvencije automobilskoj industriji do tada su se oslanjale na budžetski suficit, kojeg više nije bilo.
"Ford" i "Tojota" su zatvorili svoje proizvodne pogone u Australiji 2013. godine, u vrijeme kada je zbog rasta rudarske industrije australijski dolar prvi put postao jači od američkog. Zbog toga su automobili proizvedeni u ovoj zemlji postali preskupi i nekonkurentni.