Imate mali višak kilograma? 5 trikova da smršate u rekordnom roku | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Bez gladovanja

Imate mali višak kilograma? 5 trikova da smršate u rekordnom roku

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Ako ste nabacili koji kilogram viška, ne očajavajte – uz ovih pet caka brzo ćete ih skinuti!

Izvor: Guliver/Getty Images/nd3000

Ljeto je vrijeme za laganu odjeću, šortseve, suknje, haljinice... Ako imate višak kilograma, možda se u njima ne osjećate lijepo, ali nema potrebe da očajavate jer postoji jednostavan način da brzo istopite salce – pratite ove savjete.

1. Ne preskačite doručak

Ne kaže se tek onako da je to najvažniji obrok. Ljudi koji doručkuju su ne samo psihički i fizički spremniji da se uhvate u koštac sa svime što dan donosi, već i manje jedu kasnije tokom dana.

Birajte zdrav, izbalansiran doručak, koji sadrži žitarice, voće i proteine.

2. Unosite proteine uz svaki obrok

Protein je ključan u izgradnji i održavanju mišićnih tkiva – kostiju, mišića i organa – ali je važan i za osjećaj sitorsti. Drugim riječima, ako uz svaki obrok unesete pomalo proteina, duže ćete biti siti i manje su šanse da ćete da posegnete za grickalicama i slatkišima.

3. Unosite više vlakana

I vlakna su bitna da biste bili siti. Posebno su važna rastvorljiva vlakna koja se nalaze u pasulju, jabukama, kruškama, jagodama, krastavcu i šargarepi.

4. Unosite dosta tečnosti

Ponekad, kada mislite da ste gladni, može se desiti da ste zapravo samo žedni. Razlog tome je što su centri za glad i žeđ blizu jedan drugog u mozgu, tako da ljudi nerijetko miješaju glad sa žeđu. Zato je važno da unosite dosta tečnosti, prije svega vode, ali u obzir mogu doći i čajevi, limunada i slični napici, bez šećera.

5. Pazite na porcije

Nije stvar samo u tome šta jedete, već i koliko. To znači da i dalje možete da uživate u svojoj omiljenoj hrani, samo u manjoj količini. Na primjer, ako jedete picu, ne morate da uzmete najveću, već pojedite manje parče i neku salatu uz to.

Pratite Mondo.ba na FacebookuInstagramu i Twitteru. Aplikacija je dostupna za IOS i Android telefone.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA