Njemačka kompanija sportske opreme "Adidas" pokrenula je istragu nakon što što su korisnici na društvenim mrežama ispisali uvredljive sadržaje na dresovima londonskog Arsenala.
Tviter nalog kompanije u Velikoj Britaniji pokrenuo je kampanju #DareToCreate (Usudi se da kreiraš) kako bi omogućili navijačima Arsenala da sami napišu na dresu vlastita korisnička imena koja bi potom bila dostupna za naručivanje.
Međutim, uslijedile su salve uvredljivih izraza i fraza što nije "filtrirano", pa je u roku od nekoliko sati brend poslao poruke i fotografije sa rasističkom i antisemitskom sadržinom.
Korisnici ove društvene mreže su se potpisivali kao "nevini Hitler", "spalite sve Jevreje", "umrite 'crnčuge'" i slično, a pominjana je i nestala djevojčica Medelin Meken i tragedija na Hilsborou.
Engleski mediji pretpostavljaju da je grešku napravio automatski sistem koji niko nije kontrolisao, pa je "Adidas" brzo isključio cijelu kampanju.
"Kao dio našeg partnerstva s Arsenalom, postali smo svjesni zloupotrebe manjine koja je stvorila uvredljive sadržaje. Odmah smo reagovali i onemogućili da se to ponavlja i naš tim će da sprovede istragu", saopšteno je iz kompanije engleskim medijima.
Ovim povodom se oglasio i londonski klub.
"Potpuno osuđujemo govor mržnje, kojem nema mjesta ni u našem klubu niti u engleskom društvu", navedeno je iz tabora "tobdžija".
WHAT THE HELL? @adidasUKpic.twitter.com/HElQh3VMOj
— The Reagan Battalion (@ReaganBattalion) July 2, 2019
Unbelievable tweet from our main sponsor @adidasUK#GlazersOutpic.twitter.com/iKGWpTAXL3
— Stretford Ender (@BornNBredRed19) July 2, 2019