• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Omiljeni pivski brend dobio novi dizajn: Nikšićko pivo spaja tradiciju i moderne trendove

Autor Nikolina Damjanić

Nikšićko pivo predstavilo je javnosti i potrošačima novi, osvježen izgled, prateći globalne trendove u pivskoj industriji.

 Nikšićkopivo u novoj ambalaži Izvor: Molson Coors BH promo

Ovaj mnogima omiljeni pivski brend, koji se nalazi u ponudi Molson Coors BH donosi jedinstvenu priču, koja spaja moderne trendove, ali i tradiciju, koju odlikuje priprema Nikšićkog piva. Tradicija nikšićkog pivarstva je duga više od 125 godina i kontinuirano se vodilo računa da brend iznova potrošačima ponudi inovacije u izgledu i ukusu piva.

Novi vizuelni identitet od sada krasi Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Osvježen koncept je svedeniji u samom dizajnu, što je globalni trend kada je u pitanju dizajn pakovanja pića, sa što manje nepotrebnih detalja na ambalaži. Tipografija je inspirisana čuvenim retro ispisom,izbalansirane su linije i slova, dok planinski vrhovi ostaju važan dio vizuelnog identiteta i za godine koje dolaze. Nikšićko je već odavno asocijacija na pivo sa drugom tradicijom i provjerenim kvalitetom.

Inspiraciju za odabrane boje Nikšićko ponovo pronalazi u crnogorskoj prirodi i bogatom kulturnom nasljeđu, koji su neraskidivo povezani sa identitetom ovog brenda.

Iz kompanije Molson Coors BH ističu da njihovi potrošači izuzetno cijene autentičnost, što im sada pružaju kroz jednu od najvećih inovacija na pakovanju u poslednjoj deceniji. Dodaju da ova tri piva sada dolaze u još modernijem dizajnu, uz prepoznatljiv ukus i kvalitet, koji potrošači biraju već više od jednog vijeka.

Nikšićko kreće u nove pohode, a sve u cilju osvajanja starih i novih ljubitelja piva, uz želju da pruže potrošačima sve ono što oni očekuju od svog omiljenog pivskog brenda. Ovim redizajnom ambalaže poručuju da su moderni i relevantni u svim vremenima, te da u kontinuitetu prate globalne trendove i pivarskoj industriji, ali i pažljivo osluškuju želje i potrebe potrošača.

Živjeli, uz Nikšićko!

Pročitajte i ovo

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE