Nikšićko pivo predstavilo je javnosti i potrošačima novi, osvježen izgled, prateći globalne trendove u pivskoj industriji.
Ovaj mnogima omiljeni pivski brend, koji se nalazi u ponudi Molson Coors BH donosi jedinstvenu priču, koja spaja moderne trendove, ali i tradiciju, koju odlikuje priprema Nikšićkog piva. Tradicija nikšićkog pivarstva je duga više od 125 godina i kontinuirano se vodilo računa da brend iznova potrošačima ponudi inovacije u izgledu i ukusu piva.
Novi vizuelni identitet od sada krasi Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Osvježen koncept je svedeniji u samom dizajnu, što je globalni trend kada je u pitanju dizajn pakovanja pića, sa što manje nepotrebnih detalja na ambalaži. Tipografija je inspirisana čuvenim retro ispisom,izbalansirane su linije i slova, dok planinski vrhovi ostaju važan dio vizuelnog identiteta i za godine koje dolaze. Nikšićko je već odavno asocijacija na pivo sa drugom tradicijom i provjerenim kvalitetom.
Inspiraciju za odabrane boje Nikšićko ponovo pronalazi u crnogorskoj prirodi i bogatom kulturnom nasljeđu, koji su neraskidivo povezani sa identitetom ovog brenda.
Iz kompanije Molson Coors BH ističu da njihovi potrošači izuzetno cijene autentičnost, što im sada pružaju kroz jednu od najvećih inovacija na pakovanju u poslednjoj deceniji. Dodaju da ova tri piva sada dolaze u još modernijem dizajnu, uz prepoznatljiv ukus i kvalitet, koji potrošači biraju već više od jednog vijeka.
Nikšićko kreće u nove pohode, a sve u cilju osvajanja starih i novih ljubitelja piva, uz želju da pruže potrošačima sve ono što oni očekuju od svog omiljenog pivskog brenda. Ovim redizajnom ambalaže poručuju da su moderni i relevantni u svim vremenima, te da u kontinuitetu prate globalne trendove i pivarskoj industriji, ali i pažljivo osluškuju želje i potrebe potrošača.
Živjeli, uz Nikšićko!