• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Molson Coors Business Academy" ponovo pruža mogućnost besplatnog usavršavanja mladima u BiH

 vesna.jpg
Autor Vesna Kerkez

Jedna od najuspješnijih kompanija na našem tržištu, svjetski lider u pivarskoj industriji, Molson Coors i ove godine u saradnji sa Centrom za razvoj karijere, organizuje besplatnu "Molson Coors Business Academy".

 Besplatna biznis akademija Molson Coors Izvor: Promo

Akademija će se održati online putem Zoom platforme 19. novembra 2022. godine, a prijave su otvorene za sve punoljetne mlade ljude iz BiH.

"Molson Coors Business Academy" je odlična prilika za sve mlade da nauče nešto više o marketingu, projektnom menadžmentu i razvoju poslovnih ideja, te da čuju inspirativne priče uspješnih preduzetnika i menadžera velikih kompanija.

Akademija se sastoji od niza praktičnih radionica, koje će biti stavljene u kontekst evropske i svjetske ekonomije i razvoja. Neke od tema koje će biti predstavljene su: Projektni menadžment u finansijskom sektoru; Kako razviti dobru ideju?; Šta je to dobra komunikaciona strategija?; Kako formirati prave cijene proizvoda i usluga?

Cilj Akademije je da mladim ljudima omogući sticanje znanja, koja se ne stiču formalnim obrazovanjem, te ih podstaknuti na preduzetnišvo i lični i poslovni razvoj.

Svi učesnici će biti u prilici da poslušaju sjajne predavače sa domaćim i međunarodnim iskustvom, a oni su: dr Mandy Terc, izvršna direktorica MERIP-a iz Čikaga i alumnista univerziteta Princeton (osnovne studije), Harvard (master studije) i Mičigen (doktorske studije), koja je dugodišnji rukovodilac i predavačica na različitim visokoškolskim ustanovama u SAD-u; Jadranka Dragičević, menadžerka usluga za izlagače u Metro kongresnom centru u Torontu, čiji je istraživački i radni fokus na krajnjem potrošaču; Rastko Golubović, menadžer cijena, prihoda i poslovne inteligencije, Molson Coors Srbija, koji će polaznike naučiti kako prodavati prave proizvode, po pravim cijenama, na pravim pozicijama, pravim potrošačima; Igor Mišić, viši asistent i član Upravnog odbora Premium osiguranja Banjaluka, koji će govoriti o razvoju i upravljanju projektima u finansijskom sektoru; Tihana Todić, kreativna preduzetnica i vlasnica brenda Treehana, koja će podijeliti priču o tome kako je od dječije igre uspjela razviti prepoznatljivi brend.

"Molson Coors Business Academy" je posebno korisna za buduće učesnike Ožujsko i Jelen Business Case Challenge-a, ali je otvorena i za sve ostale mlade ljude koji su željni znanja i usavršavanja.

Učešće na akademiji je potpuno besplatno, čime je kompanija Molson Coors još jednom pokazala svoju društvenu angažovanost i spremnost da pomogne razvoju mladih generacija.

Svi zainteresovani za učešće na Akademiji, mogu se prijaviti danas slanjem e-maila sa svojim imenom i prezimenom i nazivom fakulteta (ukoliko studiraju) na [email protected].

Učesnici koji odslušaju Akademiju dobijaju certifikate o učešću.

Možda će vas zanimati

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE